English

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد:

رمضان یکی از برجسته‌ترین ماه ها و نعمتهای خداوند است

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:یکی از برجسته‌ترین نعمتها، ماه رمضان و یکی از بهترین فضیلت‌ها روزه این ماه است که نصیب مسلمانان شده است.

رمضان یکی از برجسته‌ترین ماه ها و نعمتهای خداوند است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد یکشنبه مراسم محفل انس با قرآن تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در حسینیه شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان افزود: هیچ زمانی، به عظمت  ماه مبارک رمضان نیست، گذشته از آنکه شب قدر را در آن قرار دارد این ماه را خداوند ظرف نزول قرآن کریم قرار داده است که چنین فیضی در این ماه نازل شده است.

وی بیان کرد: اگر کسی با قرآن باشد همراه قرآن بالا می‌رود و این را خداوند بر ملّت مسلمان منّت نهاده است زیرا ملتهای دیگر در ماه رمضان روزه نمی‌گیرند و این نعمت را مخصوص مسلمانان قرار داده است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: وداع برای کسی است که با ماه مبارک رمضان انس گرفته و این ماه دوست او باشد وگرنه آن کس که با این ماه نبوده، ودعای ندارد.

 وی بیان داشت: انسان از دوستش و یا کسی که مدّتی با او مأنوس بوده خدا حافظی می‌کند کسی که اصلا نمی‌داند چه وقت ماه مبارک رمضان آمد و چه وقت سپری شد، چرا آمد و چرا سپری شد وداعی ندارد.

حجت‌الاسلام موسوی فرد در پایان تصریح کرد: انسان مسافری است که سفر ابد در پیش دارد و ره‌توشهٴ آن سفر ابد را باید همین چند روزه تهیه کند که در این ماه درهای آسمان بر روی مؤمن باز می‌شود و مؤمن می‌تواند با وارستگی، به باطن عالم راه پیدا کند و اگر بهترین فرصت، ماه مبارک رمضان است، پس بهترین سود را ماه رمضان و اهلش دارند.

تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر پاسداری از مرز اروندرود را برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه