English

محمود واحدیان:

طرح "منظومه های روستایی" بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شد

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: طرح " منظومه های روستایی " فعالیت جدید این بنیاد است که توانمندسازی مردم روستا در زمینه های اشتغال، معیشتی، اقتصادی و عمرانی دنبال می شود.

طرح "منظومه های روستایی" بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود واحدیان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد: طرح " منظومه های روستایی " فعالیت جدید این بنیاد است که در قالب این طرح توانمندسازی مردم روستا در زمینه های اشتغال، معیشتی، اقتصادی و عمرانی دنبال می شود.

واحدیان در ادامه اضافه کرد: در این چهارچوب افرادی به عنوان تسهیل گر وظیفه دارند با استقرار در روستاها ، مشکلات را رصد و جمع‌بندی کنند تا برای رفع آنها از طریق هر یک از دستگاه‌های اجرایی اقدام شود، یا تسهیلات مورد نیاز از طریق صندوق کارآفرینی امید به روستاییان پرداخت شود.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: اثرات بلایای طبیعی ، به ویژه سیل در خراسان رضوی و تاثیرات آن بر روستاها بسیار زیاد بوده است و هم اینک ۸۰ درصد روستاهای استان در مسیل ها قرار گرفته اند.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: یکی از وظایف بنیاد در تهیه طرح هادی، شناسایی و بازیابی مسیل ها در روستاها با همکاری شرکت آب منطقه‌ای است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: با این حال جدا از شناسایی روستاها، نمی توان ۱۰۰ درصد یک روستا را از آسیب سیل مصون دانست اما در تهیه طرح هادی تلاش می شود مناطقی که امکان جاری شدن سیل در آنها وجود دارد، مشخص و از ساخت و ساز در آنها جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه