English

امین خوش قامت خبر داد؛

پرداخت تسهیلات میلیاردی صندوق کارآفرینی امید در خراسان رضوی

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی امسال بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از منابع تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۰، در راستای حمایت از طرح‌های حوزه تولید و اشتغال پرداخت کرد.

پرداخت تسهیلات میلیاردی صندوق کارآفرینی امید در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امین خوش قامت مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون مبلغ ۲ هزار و ۱۶۵ میلیارد و ۵۸۳ میلیون و ۲۷ هزار ریال تسهیلات به هزار و ۳۱۳ متقاضی پرداخت شده است.

خوش قامت در ادامه این خبر اضافه کرد: ۹۶.۳۸ درصد از این پرداختی‌های کارآفرینی امید خراسان رضوی به میزان ۸۰۰ میلیارد ریال مربوط به ۵۶۴ متقاضی در حوزه تولید و اشتغال بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی افزود: اعتبارات امسال صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی برای پرداخت تسهیلات، سه هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال است و از ابتدای سال تا کنون در بخش کشاورزی به ۲۳۶ متقاضی مبلغ ۵۴۷ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۹ هزار ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی میزان تسهیلات پرداخت شده در بخش خدمات مبلغ ۷۰۰ میلیارد و ۷۱ میلیون و ۱۸ هزار ریال به ۴۳۹ متقاضی بوده است و همچنین طی این مدت در بخش صنعت به ۴۵۳ متقاضی مبلغ ۸۶۴ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

خوش قامت تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده در بخش وام ضروری مبلغ ۵۳ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال به ۱۸۵ متقاضی بوده است و همچنین از ابتدای سال تا کنون به هزار و ۱۲۸ متقاضی به مبلغ ۲ هزار و ۱۱۱ میلیارد و ۷۶۶ میلیون و ۲۷ هزار ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شده است

 مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی یادآور شد: از این طریق برای هزار و ۴۶۶ نفر تعهد اشتغال ایجاد شده است و طرح پرداخت تسهیلات اشتغال از منابع تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۰، در راستای حمایت از طرح‌های حوزه تولید و اشتغال پرداخت می‌شود.

خوش قامت در خاتمه خاطرنشان کرد: داشتن طرح کسب و کار و مدرک مهارتی یا تحصیلی مرتبط از شرایط دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید است و همچنین متقاضیان دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.karafariniomid.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه