English

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد:

بهره برداری از ۱۰۹ طرح عمرانی در بخش آب شهری و روستایی خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در راستای تامین کمی و کیفی آب شرب شهرهای استان همزمان با هفته دولت ۱۰۹ طرح عمرانی در بخش آب با ارزش ریالی ۱۴ هزارو ۳۱۱ میلیارد ریال در ۵۵۴ روستا و ۱۷ شهر استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۱۰۹ طرح عمرانی در بخش آب شهری و روستایی خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها ۴۲۷ هزار و ۵۲۳ نفر از خدمات بهره‌مند خواهند شد، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل احداث و تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ، تکمیل و احداث مخازن ذخیره آب، تصفیه خانه‌های آب آشامیدنی، خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، افزایش ظرفیت منابع تامین آب، حفر و تجهیز چاه‌ها و خطوط انتقال آب در شهرها و روستاها هستند.

وی افزود: این طرح‌ها در شهرهای حمیدیه، آبادان، شوش، رامهرمز، آغاجاری، باغملک، ایذه، گتوند، مسجدسلیمان، بهبهان، خرمشهر، اندیمشک، هفتکل، دشت آزادگان،دزفول، هویزه، شهرستان باوی و ... می‌باشند.

کرمی نژاد با بیان اینکه در هفته دولت با اجرای طرح‌های عمرانی ساکنان ۵۵۴ روستا از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط بهره‌مند خواهند شد، تصریح کرد: این طرح‌ها مربوط به روستاهای رامهرمز، حمیدیه، اهواز، شوش، شادگان، رامشیر، هفتکل، ایذه، باغملک، دهدز، اندیکا، لالی، مسجدسلیمان، دزفول، گتوند، بهبهان، آبادان، خرمشهر، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه و روستاهای شهرستان کارون، باوی و کرخه هستند.

وی ادامه داد: در اجرای ۱۰۹ طرح عمرانی در بخش آب شهری و روستایی خوزستان، ۱۷۵.۴ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال، حفر و تجهیز ۱۵ چاه، چهار مخزن ذخیره، چهار ایستگاه پمپاژ و یک دستگاه آب شیرین کن در ۱۷ شهر و ۳۸۳ کیلومتر شبکه توزیع، احداث ۱۰ مخزن ذخیره آب، احداث و تکمیل ۱۶ ایستگاه پمپاژ و احداث و تکمیل چهار تصفیه خانه آب شرب در ۵۵۴ روستا انجام شده است.

شرکت آب و فاضلاب خوزستان به ۶۸ شهر با یک میلیون و ۱۱۴ هزار و ۵۲۲ اشتراک آب به چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد که پوشش ۱۰۰ درصدی در بخش آب شهری و پوشش بیش از ۸۹ درصدی در بخش آب روستایی دارد.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) در سال ۱۳۶۰ با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه