English

توسط کانون مساجد کرمانشاه؛

طرح کشوری «باران برکت» در کرمانشاه افتتاح شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه طرح کشوری «باران برکت» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد و همزمان با آغاز دوره آموزشی تربیت مربی پیش دبستانی(آشنایی و انس کودکان با قرآن) در کرمانشاه افتتاح شد.

طرح کشوری «باران برکت» در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در آئین افتتاح رسمی طرح کشوری «باران برکت» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد و همزمان با آغاز دوره آموزشی تربیت مربی پیش دبستانی(آشنایی و انس کودکان با قرآن) که یکی از برنامه های مهارت افزایی این طرح است؛ گفت: امروز جامعه ما نیازمند مربیان توانمند و مجرب، برای تربیت نسلی متعهد و کارآمد است که با تکیه بر آموزه های دینی و قرآنی تعلیم دیده اند.

وی ادامه داد: اجرای این‌ طرح با توجه به ضرورت و اهمیت مقوله آموزش از سنین خردسالی، و کودکی برای جامعه ما بسیار حائز اهمیت است.

صفدری با تأکید بر نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه تعلیم و تربیت کودکان، تصریح کرد: بانوان با توجه به اینکه در جایگاه دختری، مادری و همسری و از سوی دیگر در بُعد اجتماعی نقش آفرینی می کنند، خیلی موثرتر از آقایان هستند.

وی خطاب به شرکت کنندگان در این دوره گفت: اینکه با تمام موانع و مشکلاتی که دارید وارد میدان شده و بر تربیت کودکان برمبنای آموزه های قرآنی اهتمام دارید به نوعی جهاد است که اگر بتوانید در این مسیر مقاومت و استقامت کنید، فرآیند یادگیری و مهارت آموزی شما بالاتر رفته و فرزندان خوبی را برای اسلام و انقلاب تربیت خواهید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه