English

محمدمهدی مجذوبی:

آیین بزرگداشت زادروز بوعلی سینا در همدان برگزار شد/ آزمایشگاه مرجع بهداشت در همدان راه اندازی شده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه مرجع بهداشت در همدان گفت: در ۲.۵ سال گذشته بیش از ۳.۵ میلیون بیمار در استان ویزیت و ۳۰۰ هزار بیمار کرونایی نیز در بیمارستان ها بستری شدند که مقایسه این ارقام با تعداد کادر بهداشتی درمانی نشانه تلاش جهادی و ایثار این قشر است.

آیین بزرگداشت زادروز بوعلی سینا در همدان برگزار شد/ آزمایشگاه مرجع بهداشت در همدان راه اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدمهدی مجذوبی  رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان روز سه شنبه در آیین بزرگداشت زادروز بوعلی سینا و روز پزشک با اشاره به راه اندازی  آزمایشگاه مرجع بهداشت در همدان گفت: در ۲.۵ سال گذشته بیش از ۳.۵ میلیون بیمار در استان ویزیت و ۳۰۰ هزار بیمار کرونایی نیز در بیمارستان ها بستری شدند که مقایسه این ارقام با تعداد کادر بهداشتی درمانی نشانه تلاش جهادی و ایثار این قشر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آزمایشگاه مرجع بهداشت با امکان انجام آزمایش‌های جدید از جمله آبله میمونی و تب کریمه کنگو دراین استان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به نقش واکسیناسیون کرونا در کاهش میزان بیماری و موارد منجر به بستری، افزود: تزریق نوبت های یادآور واکسن کرونا بسیار ضروری است تا در آینده با همه‌گیری و موج های شدید مواجه نشویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بهره برداری از بیمارستان فاطمیه همدان، اورژانس بیمارستان ملایر و استقرار سی تی اسکن در بیمارستان‌های مختلف را از جمله اقدامات انجام شده برای توسعه زیرساخت های درمانی استان بشمرد.

 افزود: شیخ الرییس یکی از پزشکان و فیلسوفان نامدار بین‌المللی است که به عنوان اندیشمندی بزرگ و متبحر در جهان شناخته می شود.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع کرونا، گفت: 

یکم شهریور به نام حکیم هزاره ها ابوعلی سینا و روز همدان نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه