English

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان شهر همدان نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به نیاز به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان اکباتان در سفر جریان رییس جمهور به استان همدان اظهار داشت: تکمیل بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان شهر همدان در مراحل پایانی قرار دارد و تا سه ماه آینده این طرح تکمبل و به بهره برداری می رسد.

بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان شهر همدان نیاز به 50 میلیارد تومان اعتبار دارد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد مهدی مجذوبی  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز سه شنبه در گفت و گو با اشاره به نیاز به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای  تکمیل بیمارستان اکباتان در سفر جریان رییس جمهور به استان همدان اظهار داشت: تکمیل بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان شهر همدان در مراحل پایانی قرار دارد و تا سه ماه آینده این طرح تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در صورت تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای  تکمیل این طرح در سفر جریان رییس جمهور به استان همدان، ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل منابع وزارتخانه برای تجهیز ان اختصاص داده خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه درهمین ارتباط پیگیر اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز مرکز جامع سرطان نیز هستیم، گفت: مرحله دوم طرح مرکز جامع سرطان غرب کشور در همدان آغاز شده و تکمیل آن نیازمند حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گفته مجذوبی، در صورت تامین اعتبار موردنیاز، مرحله دوم این طرح طی مدت ۲ سال تکمیل و به بهره برداری می رسد که با تکمیل آن خدمات مناسب و کم نظیری در حوزه درمان بیماران مبتلا به سرطان (تشخیص، بستری و درمان) خواهد شد.

وی افزود: همچنین تکمیل بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی ولیعصر(عج) شهرستان رزن نیز با برآورد اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و خوابگاه ۴۴۰ نفره دخترانه ریحانه  ۲ در پردیس دانشگاه علوم پزشکی با ۵۰ میلیارد تومان از دیگر مطالبات دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به پیگیری اختصاص اعتبار تکمیل و تجهیز مجموعه ۱۱۴ واحد خوابگاه متاهلی، خاطرنشان کرد: پیشتر ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز این خوابگاه با ۱۱۰ واحد اقامتی پرداخت شده و خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی همدان در کشور بی نظیر است.

مجذوبی اختصاص اعتبار به منظور تسریع در روند اجرای بیمارستان بعثت با ۲۱۷ تختخوابی، تسریع در مجوز ماده ۲۰ بیمارستان ۴۴۰ تختخوابی ملایر، تکمیل بیمارستان ۶۹ تختخوابی در منطقه «جوراب»، جذب اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز ۱۰ مرکز جامع سلامت روستایی، ۲ خانه بهداشت و یک مرکز بهورزی را از دیگر موارد قابل پیگیری دانشگاه علوم پزشکی در قالب طرح های سفر رییس جمهوری برشمرد.

وی همچنین به پیگیری جذب اعتبار لازم در تکمیل و تجهیز ۱۲ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در این سفر اشاره کرد و افزود: اختصاص اعتبار احداث ۲ اتاق عمل بیمارستان قائم(عج) نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه همچنین ۲.۵ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز پایگاه اورژانس جاده ای روستایی پیرملو لازم است که تامین اعتبار موردنیاز در سفر ریاست جمهوری پیگیری می شود.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه