English

رسول جهانداری خبر داد؛

بهره برداری ایستگاه سلامت در پارک پنجه علی بندرعباس

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: ایستگاه سلامت و تندرستی همراه با تمرینات آمادگی جسمانی در کوهستان پارک پنجه علی به بهره برداری رسید.

بهره برداری ایستگاه سلامت در پارک پنجه علی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: این ایستگاه در راستای گسترش ورزش‌های همگانی و ترویج ورزش در بین همه اقشار جامعه راه اندازی شده است.

وی گفت: با هدف جذب مردم در هر سن به فعالیت‌های ورزشی، افزایش شور و نشاط در اجتماع، کاهش افسردگی و بیماری‌های روحی و جسمی، افزایش قدرت بدنی، تشویق به فعالیت در گروه‌های مختلف ورزشی و مشارکت در هرگونه فعالیت‌های گروهی این امکان فراهم شده است تا همه شهروندان از آن استفاده کنند.

جهانداری یادآور شد: در این ایستگاه تمرینات آمادگی جسمانی در زمینه‌های کوهنوردی، کوهپیمایی، پیاده روی، دوچرخه سواری، ماهیگیری و طبیعت گردی ارائه می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان افزود: این ایستگاه ۳۱مرداد ماه ساعت ۱۸ عصر در کوهستان پارک پنجه علی با حضور شهروندان بهره برداری و تمرینات آمادگی جسمانی در روز‌های زوج ساعت ۱۸ برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه