English

مدیر عامل هلال احمر اردبیل خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۶ هزار اقلام فرهنگی در بین مسافران در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع بیش از 16 هزار اقلام فرهنگی در بین مسافران در استان اردبیل خبر داد.

توزیع بیش از 16 هزار اقلام فرهنگی در بین مسافران در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین معبودی اظهار کرد: در این مدت 16 هزار و 865 اقلام فرهنگی در بین مسافران توزیع شده است.

وی از پیوستن هزار و 994 نفر در استان اردبیل به پویش ملی بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) خبر داد و افزود: این افراد از 25 اسفند 97 تا 6 فروردین 98 با امضای میثاق نامه به این پویش پیوستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت 211 نفر از خواهران و 226 نفر از برادران عضو جمعیت هلال احمر استان اردبیل در برنامه های نوروزی مشارکت داشته اند، تصریح کرد: طی این مدت عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در 15 پست ثابت، 3 پست سیار، 4 فضای دوستدار کودک، 10 خیمه نماز و 13 ایستگاه سلامت به مسافران خدمات ارائه کردند.

معبودی اضافه کرد: از 25 اسفند ماه 97 تا 6 فروردین ماه 98 تعداد 12 هزار و 184 نفر از پست های ثابت و 920 نفر از پست های سیار خدمات دریافت کرده اند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران در این بازه زمانی ادامه داد: هزار و 528 نفر کنترل فشار خون شده، 915 نفر از فضای دوستدار کودک و 804 نفر از خیمه نماز استفاده کرده اند.

گفتنی است در پویش ملی بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی» امضاء کنندگان میثاق نامه متعهد می شوند سرعت مجاز را رعایت نمایند، سبقت بی جا نگیرند، کمربند ایمنی را ببندند، در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند، موقع خواب آلودگی توقف نموده و استراحت کنند حتی اگر فاصله کمی تا مقصد مانده باشد و دیرتر برسند اما خانوده ای را عزادار نکنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه