English

مدیر عامل هلال احمر اردبیل خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۲ هزار اقلام فرهنگی در بین مسافران نوروزی در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع بیش از 12 هزار اقلام فرهنگی در بین مسافران نوروزی در اردبیل خبر داد.

توزیع بیش از 12 هزار اقلام فرهنگی در بین مسافران نوروزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین معبودی در جمع خبرنگاران افزود: در دور اول سفرهای نوروزی، 12 هزار و 459   اقلام فرهنگی در بین مسافران استان اردبیل توزیع شده است.

وی با اشاره به تعداد نیروهای مشارکت کننده جمعیت هلال احمر استان در طرح های نوروزی طی دور اول سفرهای نوروزی اضافه کرد: در این مدت 163 نفر از خواهران و 180 نفر از برادران عضو کانون های مختلف جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طرح های نوروزی مشارکت کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به 8 هزار و 840 مسافر و امداد رسانی به 469 نفر حادثه دیده طی دور اول سفرهای نوروزی از شروع طرح های نوروزی 98 جمعیت هلال احمر در بین مسافران استان اردبیل خبر داد.

معبودی افزود: در این بازه زمانی به 8 هزار و 321 نفر در پست های ثابت و به 519 نفر در پست های سیار جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمات ارائه شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی استان اردبیل توسط جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در این مدت 933 نفر کنترل فشار خون شده، هزار و 382 نفر به پویش ملی بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی» پیوسته، 602 نفر از فضای دوستدار کودک و 566 نفر از خیمه های نماز استفاده کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت در دور اول سفرهای نوروزی عوامل این جمعیت به 24 حادثه امدادرسانی کرده اند.

معبودی ادامه داد: در این مدت نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل به 469 نفر حادثه دیده که متشکل از 413 نفر حادثه دیده برف و کولاک، 53 نفر تصادفات جاده ای و 3 نفر مراجعه کننده حضوری خدمات امدادی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این حوادث 43 نفر مصدوم شده بودند، افزود: 39 نفر از حادثه دیدگان تصادفات جاده ای، یک نفر برف و کولاک و 3 نفر مراجعه کنندگان حضوری بوده اند که 14 نفر به مراکز درمانی استان انتقال یافته و 1 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: این جمعیت با به کارگیری 29 تیم عملیاتی، 99  نفر نیروی عملیاتی، 24 خودروی آمبولانس، 10 دستگاه خودروی ست نجات به حادثه دیدگان در دور اول سفرهای نوروزی خدمات امدادی ارائه کرده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه