English

هتل پنج ستاره یاکاموز اردبیل آماده خدمات رسانی به گردشگران

یکی از مطالبات اساسی گردشگران داخلی و خارجی و مردم استان راه اندازی هتل پنج ستاره بود که نبود هتل پنج ستاره در اردبیل نارضایتی گردشگران را به دنبال داشت.

هتل پنج ستاره یاکاموز اردبیل آماده خدمات رسانی به گردشگران

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، در این میان سرمایه گذار بخش خصوصی با مدیریت شاهین خدامرادزاده در راستای تحقق این مطالبه جدی گردشگران پای کارآمد و با حمایت مسئولان برای راه اندازی نخستین هتل پنج ستاره استان اردبیل پیشگام شد.

یکی از نیازهای اساسی استان اردبیل درحوزه گردشگری هتل پنج ستاره بود که همیشه این امر احساس می شد.

امروز گردشگران برای اینکه مقصد گردشگری خود را انتخاب کنند قبل از همه چیز اولویتشان اسکان مناسب و حضور و اسکان در هتل استاندارد و نوین است.

با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از قطب های گردشگری کشور است فراهم کردن شرایط برای اسکان این گردشگران در هتل استاندارد بسیار حائز اهمیت است که در این راستا سرمایه گذار بومی شاهین خدامرادزاده با ارج نهادن به استان خود اقدام به راه اندازی هتل پنج ستاره یاکاموز در بهترین نقطه مرکز شهر اردبیل واقع در میدان قدس اردبیل کرد.

شاهین خدامرادزاده، سرمایه گذار نخستین هتل پنج ستاره یاکاموز هم گفت: این هتل در 12طبقه با زیر بنای 7310 متر مربع به منظور ارائه خدمات ممتاز در حال افتتاح و بهره برداری است.

وی گفت: هتل 5 ستاره یاکاموز با خدمات اقامتی و رستورانهای سنتی ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، تالارهای چند منظوره، سالنهای همایش، سالن کنفرانس، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ روم سرویس در خدمت گردشگران داخلی و خارجی است.

سرمایه گذار هتل پنج ستاره اردبیل گفت: ظرفیت اقامتی این هتل پنج ستاره ۱۵۰ نفر است که با تخت های اضافی ظرفیت پذیرش ۲۱۰ نفر را هم خواهد داشت.

خدامرادزاده از برنامه ریزی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در این زمینه با مراکز گردشگری همکاری لازم برای ایجاد زنجیره گردشگری انجام می شود.

در حال حاضر علاوه بر گردشگران داخلی گردشگرانی از کشورهای ترکیه، عراق، کویت، امارات و لبنان در این هتل حضور یافته و ازخدمات دهی این هتل رضایت کامل داشته اند.

انتظار می رود با حمایت مسئولان استان از سرمایه گذار هتل پنج ستاره اردبیل روند خدمات  دهی و جذب گردشگران و تکمیل زیرساخت های جانبی به شکل مناسب انجام شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی