English

ولی جهانی:

دریاچه ویستان خورگام شهر بره سر ساماندهی می شود

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع‌دستی استان گیلان گفت: طرح اولیه ساماندهی دریاچه ویستان توسط شهرداری شهر بره سر تهیه شده و در اختیار اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان قرار گیرد.

 دریاچه ویستان خورگام شهر بره سر  ساماندهی می شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، ولی جهانی مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع‌دستی استان گیلان گفت:طی بازدیدی که به همراه شهردار و اعضای شورای از این منطقه داشتیم مقرر شد طرح اولیه ساماندهی دریاچه توسط شهرداری شهر بره سر تهیه شده و در اختیار اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع‌دستی استان گیلان، با اشاره به جاذبه های توریستی و گردشگری دریاچه ویستان بره سر افزود: این دریاچه یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیر مربوط به استان گیلان است که در ارتفاعات شهرستان رودبار قرار گرفته است. 

وی با بیان اینکه این دریاچه در منطقه خوش آب و هوا وجود دارد و به لحاظ جغرافیایی پتانسیل جذب گردشگران را دارد ،اظهار کرد: دریاچه ویستان در فاصله ۶۰ کیلومتری شهر رودبار و ۴۲ کیلومتری با اتوبان اصلی رحمت آباد به خورگام در بین جنگل های هیرکانی قرار گرفته است و یکی از مناطق مهم و تاثیرگذار در جذب گردشگران می باشد که محوطه سازی در آن نقش به سزایی دارد. به همین لحاظ با صحبت های که با شهردار این منطقه انجام شده، مقرر شد طرح اولیه اسکان و استراحت گاه برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شود و به اداره کل میراث فرهنگی ارائه شود.

وی با بیان اینکه شهر بره سر دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری، فرهنگی، تاریخی و طبیعی است که همواره مورد توجه گردشگران ورودی به استان گیلان بوده ،اظهار کرد: باید با همت و تلاش و ایجاد زیرساخت های لازم زمینه را برای عرصه اشتغال زایی و رونق اقتصادی این منطقه مهیا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه