English

داوود خوش شکن:

برگزاری اجلاس گردشگری سلامت، دستاورهای ارزشمندی داشته است

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این اجلاس در سه محور جذب گردشگر سلامت، تبادل دانشجو و برگزاری دوره‌های آموزشی برای اساتید و پزشکان برگزار شد.

برگزاری اجلاس گردشگری سلامت، دستاورهای ارزشمندی داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، داوود خوش شکن مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: همایش دو روزه سفرا از کشور‌های حوزه خلیج فارس، اروپایی و اسیایی دستاورد‌های زیادی در حوزه گردشگری سلامت داشت.

خوش شکن همچنین اضافه کرد: در حاشیه این اجلاس از بیمارستان‌های ولایت به عنوان یک مرکز درمانی تمام الکترونیک و بیمارستان اکبر به عنوان یک مرکز درمانی فوق تخصصی کودکان و بیمارستان رضوی بازدید و توانمندی‌های درمانی مشهد به سفرا معرفی شد.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: این اجلاس در سه محور جذب گردشگر سلامت، تبادل دانشجو و برگزاری دوره‌های آموزشی برای اساتید و پزشکان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به ارزش برگزاری این اجلاس در مشهد به جهت بارگاه حریم رضوی تاکید کرد: در این اجلاس، کشور‌های عربی به دلیل وجود مضجع شریف امام رضا (ع) در مشهد و توانمندی‌های حوزه درمانی تمایل زیادی به اعزام بیمار به مشهد نشان دادند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی در ادامه اظهار کرد: در پی برگزاری این اجلاس میزبان بیماران نیجریه خواهیم بود که ابتدا به قطر و از آنجا برای درمان به مشهد اعزام می‌شوند.

خوش شکن همچنین در ادامه این سخنان افزود: کشور عمان نیز علاقه زیادی برای اعزام بیمار به مشهد نشان داد، چراکه از نزدیک با تجهیزات پزشکی و توانمندی اساتید این دانشگاه آشنا شدند.

وی یادآور شد: اینکه توسعه صنعت گردشگری علاوه بر رونق اقتصادی در مشهد، موجب رونق اقتصادی در نظام سلامت و تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی و ارتقاء سطح سواد سلامت مردم می‌شود.

خوش شکن در خاتمه خاطرنشان کرد: در حوزه کشور‌های اروپایی نیز ارتقاء علمی و برگزاری دوره‌های آموزشی مد نظر قرار گرفت که این موضوع نیز به نحوی با توسعه گردشگری سلامت مرتبط خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه