English

به مناسبت گرامیداشت هفته پزشک انجام شد؛

تقدیر از پزشکان اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه

به مناسبت یکم شهریور سالروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک ، از پزشکان این اداره کل تقدیرشد.

تقدیر از پزشکان اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، طی مراسمی که در دفتر سلیم خانی، مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه و با حضور شهرام کرمی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه و پزشکان اداره کل برگزار شد،ضمن گرامیداشت سالروز حکیم بزرگ شیخ ابوعلی سینا و تبریک روز پزشک ، با اهدای لوح و هدیه به مبلغ یک میلیون تومان از پزشکان این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم سلیم خانی ضمن خیرمقدم به کرمی دادستان دادسرای عمومی به تشریح عملکرد پزشکی قانونی پرداخت.

خانی همچنین گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع طی چند سال اخیر در تمامی شهرستان ها سالن تشریح افتتاح گردیده است ، همچنین بخش استخراج و رادیولوژی نیز در مرکز استان راه اندازی گردید.

خانی با بیان اینکه یکی از مشکلات این اداره کل فرسوده بودن ساختمان پزشکی قانونی است و با توجه به وجود سالن تشرح ، بخش معاینات ، بخش اداری و همچنین آزمایشگاه در یک ساختمان ، نیاز به احداث و راه اندازی سوله بحران ضروری می باشد.

در ادامه شهرام کرمی دادستان کرمانشاه نیز ضمن تشکر از توضحیات دکتر خانی ، روز پزشک را به پزشکان تبریک گفت و برای کلیه همکاران آرزوی سلامتی نمود.

کرمی با بیان اینکه پزشکی قانونی پشتیبان دستگاه قضایی است گفت: پزشکی قانونی کرمانشاه سرمایه ای است برای دستگاه قضایی استان و در خیلی از پرونده ها کمک حال دستگاه قضایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه