English

دادستان کرمانشاه خبر داد؛

کشف یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه طی ۴ ماه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به رشد قابل توجه کشفیات مواد مخدر در استان، اظهار کشف بیش از یک تن مواد مخدر طی مدت چهارماهه اول امسال خبرداد.

کشف یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه طی ۴ ماه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، شهرام کرمی ضمن تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی کرمانشاه با قاچاقچیان مواد مخدر ، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اعتیاد همواره به عنوان یکی از معضلات و آسیب های اجتماعی جدی در کرمانشاه مطرح بود، بنابراین برخورد با قاچاقچیان و عرضه کنندگان موارد مخدر بصورت جدی و در چهارچوب قانون در دستور کار است. 

وی ادامه داد: متاسفانه قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر باعث آسیب رساندن به جوانان و فروپاشی زندگی های بسیاری شده اند، در این راستا ضابطین دستگاه قضایی همواره در تلاش هستند تا ضمن شناسایی قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، برای کاهش آمار اعتیاد در استان قدم بردارند. 

دادستان کرمانشاه یادآورشد: براین اساس، طی چهارماهه اول امسال یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که رقم قابل توجهی است. 

وی در ادامه به بالا بودن آمار تیراندازی ها در کرمانشاه و وجود تعداد قابل توجهی سلاح مجاز و غیرمجاز در دست مردم اشاره کرد و گفت: در این رابطه به دنبال این هستیم که مانع از ورود سلاح گرم از مرزهای استان به داخل کشور شویم. 

کرمی اضافه کرد: در این راستا در چهار ماهه اول سال تعداد ۸۱۶ قبضه سلاح شامل حدود ۳۴۳ قبضه سلاح جنگی و ۴۷۳ قبضه سلاح شکاری در استان کشف و ضبط شده است. 

دادستان کرمانشاه از کشف ۷۴۹۴ عدد انواع مهمات نیز در این مدت خبر داد و گفت: ۴۹۶ نفر هم در ارتباط با کشف سلاح گرم و مهمات در استان دستگیر شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی