English

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

کرمانشاه در برخی از آمارهای جرائم رتبه آخر است

پرویز توسلی زاده در جلسه شورای معاونین دستگاه قضایی استان کرمانشاه اظهار داشت: در بسیاری از جرائم، کرمانشاه جزو استان های آخر کشور محسوب می شود اما گاهی اوقات واقعیت ها به گونه ای دیگر مطرح می‌شود.

کرمانشاه در برخی از آمارهای جرائم رتبه آخر است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: بر اساس آمارهای موجود و اعلام برخی مراجع ذی صلاح، کرمانشاه یکی از استان های امن کشور به شمار می‌رود که باید برای ارتقاء آن تلاش کنیم.

توسلی زاده ادامه داد:‌ حتی در خصوص نزاع های خیابانی که گاهی به اشتباه بیان می شود استان کرمانشاه در رده های اول کشور قرار دارد هم اینگونه نیست و در ردیف استان های میانی به پایین قرار دارد.

وی با اشاره به برخی تبلیغات و نمایش ها که در فضای مجازی صورت می گیرد، گفت: با اینکه بر اساس آمار استان کرمانشاه از استان های امن کشور محسوب می شود اما متاسفانه برخی شبکه ها در فضای مجازی با نمایش دادن برخی ناهنجاری ها، کمک می کنند که تصور نامطلوبی از کرمانشاه در اذهان عمومی شکل گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نیاز داریم با فرهنگ سازی و نیز آگاهی بخشی کمک کنیم چهره واقعی استان را به همه نمایان کنیم و در این راه رسانه ها می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از استان ها که در نگاه مردم جزو مناطق امن محسوب می شوند در ارتکاب جرائم و خشونت بالاتر از استان کرمانشاه قرار دارند، تصریح کرد: نقش رسانه ها در این مقوله بسیار نمایان و حائز اهمیت است تا چهره ای زیبا از شهر و دیار خود ترسیم کنند.

توسلی زاده خاطرنشان کرد: برخلاف آنچه که گاهی بیان می‌شود کرمانشاه استانی امن محسوب می‌شود و با وجود ظرفیت های فراوان هنوز آنگونه که شایسته است به خوبی معرفی نشده است.

این مقام عالی رتبه قضایی با بیان‌ اینکه سال گذشته و امسال یکی از مواردی که به صورت جدی و با نشست های مرتب قضائی- انتظامی مورد رصد دقیق قرار گرفت ، بحث تیراندازی در استان بود، افزود: تیراندازی‌ها یکی از عوامل ناامنی و برهم خوردن نظم عمومی به حساب می‌آیند.

وی تصریح کرد: بر این اساس و با رصد دقیق و در نشست های قضائی - انتظامی این مورد به صورت جدی و دقیق مورد پیگیری قرار گرفت و خوشبختانه با کمک ماموران انتظامی توانستیم بسیاری از عاملان تیراندازی را دستگیر و به بسیاری از قدرت نمایی ها پایان دهیم.

توسلی زاده در پایان از مردم ، مسئولین و خصوصا اصحاب رسانه خواست با نمایش چهره واقعی و زیبای استان کرمانشاه ، به حل بسیاری از مشکلات اجتماعی و نیز جذب سرمایه گذار کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه