English

یحیی نجارقابل:

تورهای آشناسازی گردشگری در اردبیل برگزار می شود

سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل از برگزاری تورهای آشناسازی برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری در سطح استان خبر داد.

تورهای آشناسازی گردشگری در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یحیی نجارقابل ، سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل گفت: تورهای آشناسازی با هدف توسعه متوازن گردشگری در شهرستان‌های استان برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین تور از مجموعه تورهای آشناسازی هفته قبل در شهرستان مشگین‌شهر و با بازدید از کلیه ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان، از جمله آبدرمانی‌ها، مزارع گردشگری و محوطه‌های تاریخی برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل می گوید: این نوع از تورها برای اولین‌بار در استان و با هدف آشنا کردن راهنمایان گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با همه ظرفیت‌های گردشگری استان از سوی معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل راه‌اندازی شده است و ادامه خواهد داشت.

نجار قابل با اشاره به برگزاری دومین تور در شهرستان خلخال در هفته جاری، گفت: هدف دیگر تورهای آشناسازی ایجاد ارتباط بین بهره‌برداران تاسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی است تا از این طریق روابط دو سویه برای رونق گردشگری شکل بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه