English

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی گیلان اعلام کرد؛

لغو و تعلیق مجوز بند "ب" چهار شرکت خدمات مسافرتی استان گیلان

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از تعلیق و لغو مجوز بند "ب" چهار شرکت خدمات مسافرتی در کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان در سال‌جاری خبر داد.

لغو و تعلیق مجوز بند "ب" چهار شرکت خدمات مسافرتی استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رضا حسن‌پور سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اظهار کرد: با توجه به نظارت مستمر بر تأسیسات گردشگری و عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی، در چهارمین جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان در سال‌جاری ۹ فقره پرونده به‌منظور بررسی نواقص و مشکلات دفاتر بررسی شد.

وی افزود: براساس رأی اعضای این کمیسیون، مجوز بند "ب" دو شرکت خدمات مسافرتی تعلیق و دو شرکت لغو شد.

حسن‌پور ادامه داد: به استناد آئین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی مصوب هیئت وزیران و بند "ث" ماده ۲۰ آئین‌نامه یاد شده، در خصوص ارائه نکردن اطلاعات مربوط به فعالیت این شرکت‌ها، بررسی لازم در این زمینه انجام شد.

وی یادآور شد: به‌همین منظور با توجه رفع نشدن نقص‌های یاد شده، به تشخیص اعضای کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مجوز فعالیت این شرکت‌ها لغو شد.

حسن‌پور تصریح کرد: شرکت‌ها و دفاتر لغو مجوز شده مکلف به استرداد اصل آخرین پروانه بهره‌برداری از این اداره‌کل ظرف مدت دو هفته و جمع‌آوری همه آثار و علائم فعالیت بند "ب" از محل کار خود هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه