English

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران:

بخشنامه بازنگری و اصلاح نرخ تأسیسات گردشگری ابلاغ شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ابلاغ بخشنامه بازنگری و اصلاح نرخ تأسیسات گردشگری خبر داد.

بخشنامه بازنگری و اصلاح نرخ تأسیسات گردشگری ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی ایزدی در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان هیأت مؤسس جامعه حرفه‌ای واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره‌خانه‌های سنتی برگزار شده بود، اظهار داشت: این بخشنامه در راستای حمایت از تأسیسات گردشگری از سوی وزارتخانه متبوع تدوین شده است.

وی با بیان این مطلب که تأسیسات گردشگری اجازه دارند صرفاً یکبار نسبت به افزایش نرخ با تأیید اداره‌کل اقدام کنند، ادامه داد: این بخشنامه در راستای اجرای برنامه اقتصادی دولت در هدفمندسازی یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی تأسیسات گردشگری تنظیم و تصویب شده است‌.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص لزوم ابلاغ این بخشنامه یادآور شد: با آزادسازی نرخ‌ها هزینه‌های مربوطه به واحدهای پذیرایی بین‌راهی و دیگر تأسیسات گردشگری به شکل غیرقابل باور افزایش یافته است.

وی عدم معافیت‌های بیمه‌ای و مالیاتی و خسارت‌های فاجعه‌بار محدودیت‌های دوران کرونایی را از جمله چالش‌ها و مشکلات واحدهای پذیرایی بین‌راهی و سفره‌خانه سنتی برشمرد و خاطرنشان ساخت: دولت در تلاش است با تدابیر جدید از بخش‌ خصوصی حمایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه