English

مهدی ایزدی خبر داد:

نظارت ۱۷۰ ناظر از تأسیسات گردشگری و عمومی در نوروز امسال

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به اینکه در ایام نوروز برای جلب رضایت مسافران نظارت بر تأسیسات عمومی و گردشگری به طور جدی انجام می‌شود، گفت: 170 نفر در بخش ستادی و شهرستانی نظارت بر تاسیسات عمومی را بر عهده دارند.

نظارت 170 ناظر از تأسیسات گردشگری و عمومی در نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی ایزدی در آئین افتتاحیه ستاد خدمات سفر با اشاره به فعالیت کمیته‌های 12 گانه در این ستاد، اظهار داشت: سالانه کمیته‌های مرتبط با خدمات سفر در محل اداره کل میراث فرهنگی مستقر می‌شدند امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی هر کمیته بنا به وظایف تعریف شده در دستگاه اجرایی مرتبط فعال و گزارش کار روزانه از خدمات انجام شده را به میراث فرهنگی استان ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: روزانه اخبار ستاد خدمات سفر به استانداری مازندران نیز ارسال می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اعلام اینکه در مازندران پنج پایگاه برای معرفی اماکن فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعال شده است، تصریح کرد: امسال بر اساس دستور العملی که وزارتخانه متبوع صادر کرده است مجموعه عباس آباد بهشهر به عنوان پایلوت نوروزگاه در مازندران در نظر گرفته شد.

این مسئول از گشایش 850 غرفه صنایع دستی که به محصولات سوغاتی مازندران تعلق دارد در نوروز 1401 خبر داد و گفت: غرفه‌ها در 23 جایگاه شهرستانی در دو بخش استانی و ملی فعالیت دارند؛ جایگاه‌های کمتر از 30 غرفه استانی و بیش از این تعداد ملی محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان ساخت: سوم فروردین ماه 1401 افتتاحیه 150 غرفه را در شهرستان نوشهر داریم.

ایزدی با اشاره به اینکه بخش تأسیسات گردشگری، رفاهی و اقامتی مورد توجه میراث فرهنگی قرار دارد، یادآور شد: امسال برای بوم‌گردی 290 و برای خانه مسافر بیش از 4 هزار مجوز صادر شد.

وی نظارت بر تأسیسات عمومی که شامل رستوران‌ها و اماکن پذیرایی می‌شود را مورد تأکید قرار داد و افزود: 170 نفر در بخش ستادی و شهرستانی نظارت بر تأسیسات عمومی را بر عهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه