English

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

بازداشت ۱۱ اراذل و اوباش در طرح عملیاتی ظفر ۱۴ در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای چهاردهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 11 اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

بازداشت 11 اراذل و اوباش در طرح عملیاتی ظفر 14 در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، چهاردهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با به کارگیری 104 تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان‌های نکا، بابلسر، بابل، محمودآباد، عباس آباد و سوادکوه به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف مأموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، ادامه داد: در اجرای این طرح 52 قاچاقچی و عامل افیونی به همراه 37 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 20 کیلو و 620 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: با دستگیری 79 سارق، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله 10 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودروی سرقتی از سارقان کشف شد.

وی با اشاره به توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در اجرای این طرح، گفت: 63 خودرو و 20 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

حسینی از دستگیری 163 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و ابراز داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری 11 نفر اراذل و اوباش در این عملیات، تصریح کرد: در اجرای این طرح 19 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، یک قبضه سلاح جنگی و20 قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه