English

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

اجرای سیزدهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در مازندران

جانشین انتظامی استان مازندران از اجرای سیزدهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در راستای ارتقاء نظم، امنیت و آرامش عمومی در مازندران خبر داد.

اجرای سیزدهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، سیزدهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با به کارگیری 91 تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان‌های ساری، سیمرغ، گلوگاه، نوشهر و تنکابن به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف مأموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، ادامه داد: در اجرای این طرح 21 قاچاقچی و عامل افیونی به همراه 37 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 12 کیلو و 830 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

جانشین انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: با دستگیری 53 سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزش 915 میلیون ریال کشف و همچنین 4 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودروی سرقتی از مخفیگاه سارقان کشف شد.

وی به کشف 7 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این طرح اشاره کرد و گفت: 27 خودرو و 11 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شد.

حسینی از دستگیری 151 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از 530 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری 9 اراذل و اوباش در این عملیات، از ادامه این طرح در استان خبر داد و گفت: با تووجه عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم درخواست می شود برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه