English

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

دستگیری ۷ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در طرح عملیاتی ظفر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 7 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در اجرای مرحله نهم طرح عملیاتی ظفر در 5 شهرستان خبر داد.

دستگیری 7 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در طرح عملیاتی ظفر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سیدموسی حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی سومین مرحله طرح عملیاتی ظفر با به کارگیری 110 تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان‌های ساری، گلوگاه، نوشهر، سیمرغ و تنکابن به اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف مأموریتی پلیس به اجرا در آمد، ادامه داد: در اجرای این طرح 13 قاچاقچی و 24 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در مجموع 9 کیلو و 520 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: با دستگیری 75 سارق 5 دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی مجموعاً به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 735 میلیون ریال از مخفیگاه‌های این سارقان کشف شد.‌

وی به کشف 15 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این طرح نیز اشاره کرد و بیان داشت: 105 خودرو و 32 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

حسینی همچنین از دستگیری 107 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و عنوان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق 12 هزار و 500 کیلو چوب جنگلی و سایر کالاهای قاچاق مجموعاً به ارزشی بالغ بر 165 میلیون ریال از قاچاقچیان کشف شد.

وی با اشاره به پلمب 39 واحد صنفی متخلف و همچنین دستگیری 7 نفر از اراذل و اوباش در این عملیات گفت: از این افراد 13 قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه