English

واگذاری تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی

طی تفاهم نامه ای تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی جهادکشاورزی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شد.

واگذاری تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، پنجمین جلسه شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در سال 1401 با حضور سیدابوالفضل وکیلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد به ریاست محمدرضاخلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در سالن جلسات سازمان  برگزار گردید. 

در ابتدای این جلسه رییس سازمان نظام مهندسی ضمن عرض خیرمقدم و تبریک پیشاپیش هفته دولت به ارایه گزارشی از قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی، سیاست های سازمان، ترکیب اعضای انتخابی و انتصابی، روند صدور مجوزها و پروانه ها براساس قانون و همچنین واگذاری ها به این سازمان پرداخت.

محمدرضا خلف باغی از همکاری های مجموعه جهاد کشاورزی در زمینه واگذاری برخی امور به بخش خصوصی تقدیرو تشکر کرد و افزود: در جهت شفافیت و تسریع در روند کار، تمامی امور واگذار شده از جمله بحث های امور اراضی به صورت الکترونیکی انجام می شود تا در کمترین زمان ممکن تسهیل گردد چون رضایتمندی بهره برداران جزء اولویت های اصلی سازمان می باشد.

در ادامه رییس سازمان جهاد کشاورزی از حضور مستمر و همکاری نظام مهندسی با این سازمان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: با توسعه همکاری ها و واگذاری امور به بخش خصوصی اعم از شرکتها و افراد حقیقی، میبایست نظام مهندسی بر تقویت نظارت خود به عوامل اجرایی بیافزاید.

ابوالفضل وکیلی امر نظارت، آموزش و مشاوره را مهم دانست و افزود: واحدهای تولیدی دامی، طیور، گلخانه ای، زراعی و باغبانی، شیلات و ... نیازمند ناظر علمی هستند و سازمان باید با نگاه دانش بنیان و حمایت از شرکت های دانش بنیان قدم های موثری را بردارد.

وی به تعداد سامانه های متعدد در بخش کشاورزی اشاره نمود و بیان داشت: لازم است برخی سامانه هایی که در یک راستا طراحی شده اند ابتدا تجمیع گردد و در اختیار نظام مهندسی قرار گیرد.

در ادامه  اعضای شورا نسبت به بیان مطالب و راهکارهای تقویت همکاری دوسازمان و رفع موانع موجود به ایراد سخن پرداختند.

در پایان تفاهم نامه ای در خصوص واگذاری تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی جهادکشاورزی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به امضای دو رییس سازمان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه