English

مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

ورزش یکی از بهترین مسیرهای ترسیم شده برای حفظ سرمایه های اجتماعی است

حیدر صفر پور در دیدار با رییس بسیج ورزشکاران کشور گفت: یکی از رسالت های ما در کنار بسیج ورزشکاران حفظ سرمایه های اجتماعی است و ورزش یکی از بهترین مسیرهای ترسیم شده برای حفظ این سرمایه ها است.

ورزش یکی از بهترین مسیرهای ترسیم شده برای حفظ سرمایه های اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری موج فارس، حیدر صفرپور در دیدار با رئیس بسیج ورزشکاران کشور ضمن تسلیت ایام ماه محرم گفت : در کنار تمام آموزش های این ماه آزادگی و آزادمردی لازمه مراودات امروز و ثمره آن رضایت خداوند و خدمت به مردم است .

وی ادامه داد: بنابر توصیه مقام معظم رهبری امر به ورزش امر به معروف است و عجین شدن این جمله با بسیج به عنوان ظرفیت مردمی باعث این می‌شود که آمرین به معروف اگر خودشان در عرصه ورزش نیز ورود کنند عامل به معروف می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد : یکی از رسالت های ما در کنار بسیج ورزشکاران حفظ سرمایه های اجتماعی است و ورزش یکی  از بهترین مسیرهای ترسیم شده برای حفظ این سرمایه ها است.

صفر پور بسیج را ظرفیتی همراه با نگاه اعتقادی و فارغ از منافع مالی و دنیوی برشمرد و گفت : این ظرفیت باعث شده است روحیه آزادگی در دل بسیج عجین باشد و ادعای روحیه بسیجی بدون آزادگی و فراغت از تعلقات نادرست است .
مدیر کل ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: غنای فرهنگی، انقلابی و تاریخی استان پهناور فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت زبان زد بوده و نقش آفرینی درخشان مردان و زنان این دیار در عرصه های جنگ تحمیلی ، دفاع از حرم و مدافعان سلامت مشهود است .
وی ورزش استان فارس را غنی برشمرد و گفت : افتخار آفرینی های ورزشکاران در میادین المپیک پارالمپیک و جهانی سهم بالایی در عزت و افتخار ملی داشته است است.

صفرپور با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت : عجین شدن ورزش با ارزش باعث اثر گذاری فرهنگی خواهد شد و ورزش می تواند به عنوان یک عامل باعث اثر گذاری فرهنگی قالب ارزش‌های ملی اسلامی و ملی باشد.

وی در پایان بسیج ورزشکاران را جزئی از مجموعه اداره کل ورزش و جوانان فارس خواند از تلاش های سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان فارس در توجه به ورزش استان تقدیر کرد .
در پایان این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان فارس کتاب تاریخ ورزش استان فارس را به رییس بسیج ورزشکاران کشور تقدیم کرد .

محمد مهدی سرفراز شکوهی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ، حمید رضا شادمان رییس حراست و مسوول امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان فارس و شکرالله مسکویی رییس بسیج ورزشکاران فارس نیز در این جلسه حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه