English

محمد میری دیسفانی:

نانوایی‌ها دارای رتبه نخست تخلفات واحد‌های صنفی مشهد هستند

مدیر جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: از ابتدای امسال سه هزارو ۱۰۰ بازدید از واحد‌های صنفی در مشهد صورت گرفته و هزارو ۲۷۰ تخلف شناسایی شد؛ از این تعداد، ۹۳۶ تخلف مربوط به نانوایی ها است.

نانوایی‌ها دارای رتبه نخست تخلفات واحد‌های صنفی مشهد هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد میری دیسفانی مدیر جهاد کشاورزی مشهد در خبری اعلام کرد: نانوایی‌های مشهد با ۹۳۶ مورد تخلف، رتبه نخست تخلفات شناسایی شده را بین واحد‌های صنفی به خود اختصاص داده اند.

میری دیسفانی همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: از ابتدای امسال سه هزارو ۱۰۰ بازدید از واحد‌های صنفی در مشهد صورت گرفته و هزارو ۲۷۰ تخلف شناسایی شد؛ از این تعداد، ۹۳۶ تخلف مربوط به نانوایی ها است.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد همچنین تصریح کرد: مجموع جریمه نقدی در نظر گرفته شده برای این متخلفان بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است. همچنین در این مدت، بالغ بر ۳۶۰ هزار تن آرد معادل ۷۶ هزار و ۴۴۲ کیسه آرد کشف شده است.

وی اظهار کرد: در طرح برکت تاکنون سه هزارو ۲۰۰ بازدید از نانوایی‌ها صورت گرفته و حدود هزار نانوایی متخلف شناسایی و در حدود ۱۲ میلیارد تومان جریمه نقدی در کنار پلمب، باطل کردن مجوز، کاهش سهمیه در برخورد با آن‌ها اعمال شده که نشان می‌دهد ۷۳ درصد از تخلفات شناسایی شده در بازرسی واحد‌های صنفی مربوط به نانوایی‌ها بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد متذکر شد: ۹۰ درصد از نانوایی‌های مشهد به دستگاه کارت خوان هوشمند مجهز شده اند، ۵۰ درصد نانوایی‌های کل استان، معادل ۲ هزارو ۲۱۶ واحد نانوایی در مشهد فعالیت می‌کنند که از این تعداد، حدود ۲ هزار نانوایی دستگاه کارت خوان هوشمند نصب کرده اند.

میری دیسفانی در خاتمه خاطرنشان کرد: ۲۱۶ نانوایی دیگر به دلیل مشکلاتی مانند مسائل حقوقی، مشکلات شراکتی، نبود اعتبار کد ملی یا کد شاپرک و مشکلات دارایی، هنوز موفق به نصب دستگاه هوشمند نشده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه