English

ضرورت بهسازی جاده گناباد به بجستان در کاهش سوانح جرحی و فوتی

رییس پلیس راه گناباد بیان کرد: در جاده گناباد به بجستان نقطه ارتباط استانهای خراسان رضوی و استانهای مرکزی و شمالی کشور به دلیل کم عرض بودن همواره شاهد بروز سوانح جاده ای هستیم.

ضرورت بهسازی جاده گناباد به بجستان در کاهش سوانح جرحی و فوتی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرگرد محسن زنگویی رییس پلیس راه گناباد در خبری اعلام کرد: وضعیت بسیار نامناسب و خطرخیزی فراوان جاده گناباد به بجستان موجب بروز سوانح بسیار جرحی و فوتی شده و بهسازی این مسیر باید با جدیت و به فوریت در اولویت مسوولان ذیربط قرار بگیرد.

سرگرد زنگویی همچنین اطلاع داد: با توجه به قرارداشتن جاده گناباد به بجستان در مسیر تردد تعداد زیادی وسایل نقلیه و مسافران عبوری و نقطه ارتباط استانهای خراسان رضوی و استانهای مرکزی و شمالی کشور به دلیل کم عرض بودن و ارتفاع زیاد و حداقل دو متری سطح جاده با شانه خاکی اطراف آن همواره شاهد بروز سوانح جاده ای جرحی  و منجر به فوت در این مسیر هستیم به طوری که در ۲ هفته گذشته در ۲ سانحه دو تن فوت کردند و تعدادی مصدوم شدند.

رییس پلیس راه گناباد همچنین تصریح کرد: مسوولان ذیربط و از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی باید در اسرع وقت نسبت به بهسازی این مسیر اقدام کنند تا شاهد استمرار این چنین سوانح ناگوار رانندگی نباشیم.

سرگرد زنگویی متذکر شد: جاده گناباد به بجستان ۴۵ کیلومتری طول دارد که ۲۵ کیلومتر آن در حوزه شهرستان گناباد و ۲۰ کیلومتر آن در محدوده شهرستان بجستان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه