English

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان خبر داد؛

درخشش کاروان ۵نفره گیلان در بازی های کشورهای اسلامی

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان از درخشش کاروان 5 نفرگیلان در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: این کاروان 2 مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز کسب کردند.

درخشش کاروان 5نفره گیلان در بازی های کشورهای اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش وجوانان گیلان با پایان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه با اشاره به کسب 133مدال و عنوان سومی کاروان ایران در بین 53 کشور اسلامی دنیا در ترکیه گفت:  5مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاروان 5 نفره گیلان دربازی های کشورهای اسلامی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به درخشش گیلانی ها با کسب 2مدال طلا، یک نقره و 2 برنز ادامه داد: محمدرهبری با کسب مدال طلای تیمی و برنز انفرادی شمشیربازی اسلحه سابر موفق ترین ورزشکار گیلانی در این بازیها بود.

وی افزود؛ علی رمضانی با تیم والیبال مردان ایران مدال طلا و قهرمانی مسابقات والیبال را به دست آورد.

آرمان ، کسب مدال نقره الهه پورصالح با تیم زنان ایران پس از 56 سال را یک افتخار تاریخی دانست و گفت ؛ شیرینی و حلاوت این مدال که توسط بانوان با تعصب ایران اسلامی به دست آمد وقتی صدچندان شد که یک بانوی جوان و با آتیه گیلانی دراین تیم حضور داشت و درخشید.

وی با اشاره به حضور 3 بانو از 5 نفر گیلانی حاضر در بازی ها گفت: اینکه 60درصداز کاروان گیلان را بانوان تشکیل دادند بسیار ارزشمند است و  در این میان سارا بهمن یار در کاراته نیز توانست مدال برنز را از آن خود کند.

فائزه رفیعی دیگر شمشیرباز گیلانی هم در بین حریفان قدرتمند خود مقام چهارم تیمی و یازدهم انفرادی را به دست آورد که جای تقدیر و تشکر دارد.

جهانبخش آرمان در پایان افتخار آفرینی فرزندان دیار میرزا کوچک جنگی در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را به کاروان گیلان و خانواده هایشان، مردم و مسئولین گیلان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که گیلانی ها بتوانند در بازیهای آسیایی و المپیک آینده درخشش بیش از پیش داشته باشند.

علی افتخاری از گیلان نیز به عنوان معاون کاروان ایران در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی حضور فعال و موثری داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه