English

امیررضا غلامی مطرح کرد؛

مجمع مطالبه‌گران هرمزگان پیشرو در مسیر عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله(عج) گفت: مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در مسیر عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری پیشرو است.

مجمع مطالبه‌گران هرمزگان پیشرو در مسیر عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امیررضا غلامی معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله(عج) در نشست با دبیران مجامع مطالبه‌گری شهرستان های هرمزگان در جزیره قشم عنوان کرد: اساس حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی بر اقامه‌ی عدل است و همان‌گونه که خدای متعال می فرماید که ما پیغمبران را فرستادیم، کتاب‌های آسمانی را فرستادیم  برای اینکه مردم قیام به قسط کنند و عدالت اجتماعی محقق شود.

وی اظهارداشت: امروز پس از گذشت چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، جوانان مومن، متعهد و دغدغه‌مند کشور در گام دوم و در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب از جمله آرمان عدالت‌ ضمن نقش آفرینی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره به دنبال شبکه‌سازی و تشکیل جبهه‌ای واحد از بین مطالبه‌گران و عدالت‌‌خواهان مردمی هستند.

غلامی با اشاره به اینکه تشکیل جبهه نیازمند انسجام، هماهنگی و هم‌افزایی کنشگران و فعالان در سطوح مختلف است، افزود: مجامع مطالبه‌گران مردمی در سراسر کشور با محوریت‌ عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، ضمن تمرکز بر مشکلات اصلی مردم به دنبال سازماندهی، تمرکز عملیاتی و شبکه‌سازی از بین هسته‌های فعال هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: بدون شک ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هم پای کار آوردن مردم و جریان سازی مردمی است و مطالبه‌گری مردمی در مسیر بیانیه گام دوم است.

بیشتر بخوانید: سو استفاده از مطالبه گری در هرمزگان افزایش پیدا کرده است

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله(عج) اظهارداشت: باید توجه کرد که مطالبه‌گری‌ها و پیگیری‌های جبهه انقلاب اسلامی در مسیر حل مسائل بوم هرمنطقه، همراه با مستندات دقیق و ارائه راهکار‌های علمی باشد و با رعایت اصول و اخلاق مطالبه‌گری به نشر این گفتمان کمک کند.

وی در پایان با بیان اینکه مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان به عنوان یکی از مجامع فعال و پیشرو در مسیر مطالبه‌گری و عدالتخواهی گام برداشته است افزود: مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان با کمک گروه‌های مردمی و جریانات حلقه‌های میانی سعی دارد که مشکلات اصلی و مهم استان را اولویت بندی کند و با ورود دقیق و عملیاتی به مسائل اصلی مردم به تحقق عدالت اجتماعی کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه