English

استاندارد کرمانشاه:

فقط رسانه های رسمی مورد حمایت مدیریت ارشد کرمانشاه هستند

استاندار کرمانشاه در گرامیداشت روز خبرنگار گفت: یکی از رویکرد های اصلی ما در استان کرمانشاه این است که از رسانه های رسمی حمایت کنیم و به رسانه های غیر رسمی نیز پیشنهاد داد خود را به رسمی تبدیل کنند.

فقط رسانه های رسمی مورد حمایت مدیریت ارشد کرمانشاه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم در پاسخ به بیان مشکلات مطرح شده خبرنگاران کرمانشاه، یکی از دغدغه های خبرنگاران را مسکن دانست و از این قشر خواست در سامانه ای که دولت برای طرح ملی مسکن ایجاد کرده ثبت نام کنند و سپس از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست لیستی از خبرنگار نیازمند مسکن تهیه کند تا به این موضوع به سرعت در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار کرمانشاه خبر خوش را به خبرنگاران در رابطه با حل مشکل بیمه آنها داد و گفت: از این به بعد هیچ خبرنگاری بدون بیمه نمی ماند و خبرنگاران با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند خود را بیمه کنند.

 وی در ادامه از شهرداری، ادارات کل میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست در قالب مجتمع رسانه ای، مکانی برای نشریات و رسانه های استان در نظر بگیرند تا مشکل اجاره بها و مکان آنها برطرف شود و تاکید کرد که مکان نشریات و رسانه ها به عنوان یک کانون و مرکز فرهنگی باید در شان و جایگاه آنها باشد.

استاندار کرمانشاه سپس خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست گفت: صداقت، صحت و دقت در کار خبر ‌خبرنگاری بسیار پر اهمیت و مهم است که باید همواره مد نظر قرار گیرد.

امیری‌مقدم با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید امیدآفرین باشند، افزود: امروز خبرنگار ما باید امیدوار کننده مردم باشد؛ خبرنگاران باید به دنبال راهی باشند تا امید در جامعه تزریق شود.

وی اظهار کرد: اینکه بخواهیم در جامعه تشویش ایجاد کنیم و امید را از مردم بگیریم به هیچ عنوان کار پسندیده ای نیست.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: انتقال مشکلات به صورت منطقی در راستای کمک به دستگاه‌های اجرایی بسیار می تواند موثر باشد؛ از رسانه های تقاضا داریم که کرمانشاه پیش از انقلاب را با وضعیت کنونی این استان مقایسه کنند.

گفتنی است که در پایان این نشست از پیشکسوتان رسانه در استان با اهدای لوح تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه