English

همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور انجام شد؛

تجلیل از آزادگان ورزشی در شهرستان آران و بیدگل

همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران، از آزادگان ورزشی در شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد.

تجلیل از آزادگان ورزشی در شهرستان آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی 5 تن از آزاد گان دوران دفاع مقدس با حضور علی اکبر رضایی فرماندار، ابوذر فردنژاد رئیس اداره ورزش و جوانان ، احمد سلمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از پیشکسوتان  و ورزشکاران  تجلیل شدند.

در این برنامه که در محل سالن شهدای ورزشکار در تمرینات ورزشی جانبازان و ایثارگران شهرستان  برگزار شد  از آزادگان  ورزشکارسرافراز مهدی ذکاری ، رضا چاقیان ، علیرضا رمضانی ، داوود سرمدی و داوود رزاقی تجلیل شد .

علی اکبر رضایی فرماندار  در این مراسم با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌هاى ارزشمندى هستند که در درون آن، فرهنگ انسان‌‌ساز دوران اسارت نهفته است، گفت: ملّتى که مقاومت و ایستادگى را پیشه خود سازد و با اتکاى به خدا در راه اهداف خود بایستد در نهایت پیروزى را در آغوش خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‌های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

در ادامه ابوذر فردنژاد ریاست اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند،  گفت: اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری این افراد است؛ این بزرگان، دوران سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه