English

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه «الماس‌های درخشان» در سالروز بازگشت آزادگان به میهن

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه «الماس‌های درخشان» در روز 27 مردادماه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه «الماس‌های درخشان» در سالروز بازگشت آزادگان به میهن

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «الماس‌های درخشان» به پیشنهاد سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان و طی جلساتی که با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، هیات آزادگان، پلیس راهور، نیروی انتظامی و سپاه داشتیم، طراحی شده است.

وی افزود: نام ویژه برنامه الماس‌های درخشان بر اساس یکی از بیانات مقام معظم رهبری که آزادگان سرفراز را به الماس‌های درخشان تشبیه کردند، انتخاب و محتوای آن بر اساس فضاسازی سال‌های بازگشت آزادگان به میهن طراحی شده است.

توکلی توضیح داد: این برنامه امروز پنجشنبه 27 مردادماه از ساعت 17 با حضور تعدادی از آزادگان سرفراز شهر اصفهان در پایانه‌های کاوه، صفه، زاینده‌رود و جی برگزار می‌شود و سپس آزادگان به وسیله اتوبوس‌های قدیمی و بازسازی شده مشابه اتوبوس‌هایی که سال‌ها قبل آزادگان به وسیله آنها به ایران بازگشتند، به سمت گلستان شهدا حرکت می‌کنند.

او افزود: برگزاری مراسم بدرقه، اجرای گروه سرود، فضاسازی و اهتزاز پرچم مطهر گنبد حضرت ابوالفضل(ع) با حضور خادمان حرم مطهر حضرت رضا(ع) دیگر بخش‌هایی است که در ادامه این برنامه در گلستان شهدا برگزار می‌شود تا حال و هوای دوران بازگشت آزادگان را زنده کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان برنامه یادواره شهدا، مداحی و حضور بر سر قبور شهدا را از دیگر بخش‌های این برنامه دانست و گفت: تجلیل از آزادگان و خانواده‌های معظم آنها بخش پایانی این برنامه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه