English

همزمان با هفته دولت:

۵۰۰ میلیارد ریال طرح ورزشی در هرمزگان افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده هفته دولت امسال ۴۳ طرح ورزشی به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می رسد.

 ۵۰۰ میلیارد ریال طرح ورزشی در هرمزگان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه ورزش در هرمزگان است، اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح های ورزشی در استان از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی گفت: این طرح‌ها شامل ۳۹ زمین چمن مصنوعی روستایی و محله ای، دو زمین فوتبال و یک سالن چند منظوره ورزشی است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با بهره‌برداری از ۴۳ طرح در هفته دولت امسال، سه درصد به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است، گفت: عزم دولت بر این است، شهرستان‌هایی که در حوزه برخورداری از امکانات ورزشی محروم‌تر هستند، به زودی به استانداردها نزدیک شده و سرانه ورزشی این مناطق افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه ورزش نقش مهمی در سلامت و پویایی جامعه ایفا می کند، افزود: هر چه ما در حوزه ورزش تلاش و حمایت کنیم و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم، همان مقدار از آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاسته می‌شود و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در همین مسیر حرکت می‌کند.

براساس آمارهای موجود، درحال حاضر سرانه ورزشی در کشور حدود ۱.۲ متر مربع و در استان هرمزگان در سال‌های گذشته ۰.۶۲ مترمربع بود که هم اکنون به ۰.۷۲ مترمربع افزایش یافته که با افتتاح و به بهره برداری رسیدن پروژه های در دست اجرا، سرانه فضای ورزشی استان نیز افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه