English

۶۸ طرح نیمه تمام ورزشی در استان یزد/ بهره‌برداری ۱۳ طرح ورزشی در هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: در حال حاضر ۶۸ طرح نیمه تمام ورزشی در استان داریم و بهره برداری از ۱۳ طرح را در هفته دولت خواهیم داشت.

۶۸ طرح نیمه تمام ورزشی در استان یزد/ بهره‌برداری ۱۳ طرح ورزشی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، پورسلمان مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در هفته دولت امسال ۱۳ طرح ورزشی به بهره برداری می رسد.

علیرضا پورسلمان با بیان اینکه در حال حاضر، سرانه فضای ورزشی استان یزد ۶۸ سانتی مترمربع است، یادآور شد: در حال حاضر ۶۸ طرح نیمه تمام ورزشی در استان داریم و با توجه به این تعداد طرح نیمه تمام، هیچ طرح جدیدی در هفته دولت کنگ زنی نخواهد شد.

پورسلمان بر تمرکز بیشتر روی رشته هایی که استان یزد صاحب مقام است تاکید کرد و گفت: البته نمی‌توانیم با امکانات موجود در تمام حوزه‌های ورزشی موفق عمل کنیم ولی می‌توانیم بر رشته‌های دارای مزیت تاکید کنیم.

پورسلمان در ادامه از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال بودجه از محل سفر رییس جمهوری به استان برای تکمیل ورزشگاه بزرگ شهر یزد خبر داد و گفت: امیدواریم با تدوین طرح جامع این ورزشگاه شاهد تکمیل سایر بخش‌های این مجموعه باشیم و همچنین به دنبال ایجاد یک استادیوم ویژه بانوان در این مجموعه هستیم.

وی به تلاش های این مجموعه در زمینه استعدادیابی و آموزش ورزشکاران، داوران و مربیان نیز اشاره کرد.

همچنین مهدیه جمشیدی معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: امسال‌ ۵۶ درصد از متقاضیان وام ازدواج موفق به دریافت آن شدند که شامل شش هزار و ۴۳۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان وام است و یزد در این خصوص جزو استان های برتر کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر