English

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر:

دهه آینده را دوره شکوفایی سازمان های مردم نهاد در کشور دانست

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به نقش پررنگ سمن ها در دنیای امروز و در تمام دولت های پیشرفته، گفت: دهه آینده را دوره شکوفایی سازمان های مردم نهاد در کشور دانست

 دهه آینده را دوره شکوفایی سازمان های مردم نهاد در کشور دانست

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سلمان اسماعیلی معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه در نشست با سازمان های مردم نهاد ملایر  با اشاره به نقش پررنگ سمن ها در دنیای امروز و در تمام دولت های پیشرفته، گفت:  دهه آینده را دوره شکوفایی سازمان های مردم نهاد در کشور دانست 

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و دستاوردهای تشکل های مردمی اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد در گمنامی و در عرصه‌ای خاموش اقدامات اعجاب آوری انجام می دهند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر ایجاد مجموعه‌ای با حضور اعضا و مدیران سازمان‌های مردم نهاد را ضروری دانست و گفت: این مجموعه باید برای تقویت فعالیت‌ها و اقدامات سمن‌ها ایجاد شود تا شاهد باز آرایش جدیدی در این حوزه باشیم.

اسماعیلی تصریح کرد: نقش پررنگ سمن ها در دنیای امروز و در تمام دولت های پیشرفته مشهود است چرا که ساختار دولت اجازه نمی دهد که متولی همه امور باشد.

وی با بیان اینکه بدلیل پیچیدگی های موجود در فرایندی اجتناب ناپذیر دولت ها به سمت کوچک شدن پیش می روند، گفت: در این فرایند روز به روز سهم مردم در حکمرانی بیشتر می شود.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: هر جا که سازمان های مردم نهاد حضور یافتند و نقش آفرینی کردند، کار بخوبی پیش رفته است.

اسماعیلی دهه آینده را دوره شکوفایی سازمان های مردم نهاد در کشور دانست و بیان کرد: با وجود همه سختی ها، سال های آینده دوره ظهور و بروز سازمان های مردم نهاد و مردم در بسیاری از عرصه ها است.

وی تشکل سازی را یکی از مشکلات پیش رو در این زمینه برشمرد و تصریح کرد: هیچ کاری بدون تشکل سازی و بدون هدف به نتیجه نمی رسد.

اسماعیلی ایجاد مجموعه ای با حضور اعضا و مدیران سازمان های مردم نهاد را ضروری دانست و ادامه داد: این مجموعه باید برای تقویت فعالیت ها و اقدامات سمن ها ایجاد شود تا شاهد باز آرایش جدیدی در این حوزه باشیم.

معاون استاندار همدان با تاکید بر ضرورت شناسایی انجمن ها و سازمان های مردم نهاد فعال و واقعی، گفت: تصویر واضحی از ظرفیت ها و پتانسیل های سازمان های مردم نهاد در شهرستان وجود ندارد و بسیاری از مردم سمن ها را نمی شناسند.

عضو شورای شهر ملایر نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد سازمان های مردم نهاد شهرستان، گفت: عملکرد سمن های ملایر با دیگر شهرهای استان قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام احمد چهاردولی با اشاره به تلاش های شبانه روزی همه سازمان های مردم نهاد شهرستان، به آن ها اطمینان داد که مجموعه شورای شهر و شهرداری از هیچ کمک و حمایتی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه