English

شهردار تبریز:

تکمیل اتوبان ولایت و پل‌های شهید فهمیده در کاهش ترافیک موثر است

شهردار تبریز با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های اتوبان ولایت و پل های شهید فهمیده این شهر گفت: تکمیل این پروژه ها در روانسازی و تسهیل تردد خودرویی و کاهش ترافیک شهری موثر است.

تکمیل اتوبان ولایت و پل‌های شهید فهمیده در کاهش ترافیک موثر است

به گزارش خبرگزاری موج آذرباجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، در بازدید از پروژه اتوبان ولایت افزود: اتوبان ولایت از ابرپروژه‌های شهرداری تبریز است که علاوه بر تسهیل تردد شهروندان در شمال‌ شرق این شهر و کاهش ترافیک، می‌تواند به عنوان پدافند غیرعامل نیز عمل کند.

وی با تاکید بر اتمام این پروژه مطابق با زمانبندی موجود، اظهار داشت: خاکریزی دیوار حایل پل حضرت ولیعصر (عج) به طول ۳۰۰ متر انجام شده است و مانعی برای اجرای آن وجود ندارد.

شهردار تبریز گفت: قالب‌بندی و بتن‌ریزی دیوار حایل (۱۰۰ متر میانی) انجام شده و پی‌کنی و اجرای فونداسیون دیوار حایل ( ۱۰۰ متر انتهایی)  نیز در دست اقدام است.

هوشیار، ادامه داد: نیاز به برخی تملک ها نیز در این مسیر وجود دارد که تا هفته آینده برآورد هزینه و  نقشه‌های اجرایی سه کیلومتر اول نقشه اتوبان آماده می‌شود.

وی در بازدید از پل های میدان شهید فهمیده نیز با بیان اینکه آخرین مراحل ساخت عرشه پل‌های میدان شهید فهمیده و نصب آن در ماه‌های آتی انجام می شود، گفت: تا یک ماه آینده باید کار ساخت عرشه پل‌های میدان فهمیده به اتمام رسیده و آماده نصب باشد.

شهردار تبریز گفت: خاکبرداری و بتن‌ریزی در این پروژه باید مطابق برنامه زمانبندی موجود انجام شود و فضای  پیرامون کارگاه عمرانی و پیاده‌روهای موجود برای استفاده شهروندان باید آزادسازی و تنظیف شود.

هوشیار، با اشاره به اینکه پروژه مطابق برنامه زمانبندی و روزشمار نصب‌شده پیش‌ می‌رود، افزود: پل‌های میدان شهید فهمیده نقش مهمی در تسهیل تردد شهروندان در میدان فهمیده و هدایت خودروها به سمت اتوبان پاسداران خواهد داشت و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است  شهرداری تبریز برای اجرای پل های غیرهمسطح میدان شهید فهمیده و اتوبان ولایت این کلان شهر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه