English

ناپایداری‌های جوی قابل ملاحظه‌ای برای هرمزگان پیش‌بینی می‌شود

اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرد، امروز در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب، در برخی نقاط استان، ناپایداری وضعیت جوی مورد انتظار است.

ناپایداری‌های جوی قابل ملاحظه‌ای برای هرمزگان پیش‌بینی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابه اعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با تاثیر وزش بادهای ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور، در برخی نقاط شرقی استان، افزایش سرعت وزش باد و بروز گرد وغبار رقیق دور از انتظار نخواهد بود.

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی هرمزگان در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی، در ارتفاعات و برخی نقاط دریایی استان، رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، نسبت به روز گذشته از میزان شدت وزش بادهای جنوب شرقی در مناطق دریایی کاسته شده، اما همچنان دریای عمان با ماندگاری بادهای جنوب شرقی، متلاطم خواهد بود، در همین راستا توصیه می شود، شناورهای سبک در ترددهای دریایی احتیاط های لازم را لحاظ کنند.

گفتنی است به لحاظ دمایی، در برخی نقاط شرقی استان موقتا تا پایان هفته جاری افزایش 1 تا 2 درجه ای دما مورد انتظار خواهد بود.

با توجه به صدور هشدار هواشناسی هرمزگان و فعالیت سامانه مونسون، در ارتفاعات استان و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها در ساعات بعد از ظهر، از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی به ویژه در منطقه بشاگرد خودداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه