English

استاندار چلیابینسک فدراسیون روسیه:

حجم مبادلات کالاهای تجاری با ایران از سوی روسیه و بالعکس در حال رشد است

استاندار چلیابینسک فدراسیون روسیه گفت: حجم مبادلات کالاهای تجاری با ایران از سوی روسیه و بالعکس در حال رشد است که امیدواریم این ارتباطات منجر به رشد مناسبات و توسعه اقتصادی دو طرف شود.

حجم مبادلات کالاهای تجاری با ایران از سوی روسیه و بالعکس در حال رشد است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تکسلر الکسی لیونیدوویچ استاندار چلیابینسک فدراسیون روسیه   با قدردانی و ابراز خرسندی از برگزاری نشست با استاندار گیلان گفت: خط مشی و سیاست‌های روسای جمهور دو کشور، برای تعمیق و گسترش ارتباطات نیز در این گفت‌وگوها دنبال می شود.

تکسلر الکسی لیونیدوویچ با بیان اینکه ایران کشوری قوی و غنی است، ‌افزود: توسعه ارتباطات بین دو کشور ایران و روسیه برای هر دو طرف ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: حجم مبادلات کالاهای تجاری با ایران از سوی روسیه و بالعکس در حال رشد است که امیدواریم این ارتباطات منجر به رشد مناسبات و توسعه اقتصادی دو طرف شود.

استاندار چلیابینسک فدراسیون روسیه

وی با برشمردن ظرفیت‌های منطقه چلیابینسک‌ روسیه در زمینه های کشاورزی و صنعتی بیان کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در این منطقه در تولید ماشین آلات و متالوژی و نیز قدرت ایران در بخش میادین نفتی و گازی، امکان توسعه همکاری های دو جانبه در این بخش در کنار دیگر بخش‌های تجاری و کشاورزی از طریق استان گیلان وجود دارد.

گیلان دروازه اصلی تجارت ایران و روسیه

وی با بیان اینکه گیلان دروازه اصلی تجارت ایران و روسیه محسوب می شود، خواستار تاسیس مراکز تجاری در دو منطقه شد و از آمادگی کامل طرف روسی برای توسعه و تعمیق ارتباطات تجاری و اقتصادی با ایران از طریق گیلان خبر داد.

در این نشست همچنین ملکی معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از آمادگی کامل سفارت ایران در مسکو برای تعمیق ارتباطات دو جانبه بین استان‌های دو کشور خبر داد و گفت: تاسیس مرکز تجاری اقتصادی در دو استان گیلان و چلیابینسک‌ ‌نقش موثری در توسعه روابط دو کشور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه