English

رییس مجمع نمایندگان گیلان مطرح کرد؛

بررسی وضعیت بودجه و سهم استان گیلان از اعتبارات عمرانی و جاری

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خصوص نشست با استاندار گیلان گفت: در نشست امروز وضعیت بودجه و سهم استان گیلان از اعتبارات عمرانی و جاری بررسی شد.

 بررسی وضعیت بودجه و سهم استان گیلان از اعتبارات عمرانی و جاری

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سیدکاظم دلخوش رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در فصل ابلاغ بودجه باتوجه به ضرورت برخورداری استان عزیزمان از منابع اعتباری، نشست‌های مختلفی برگزار می‌شود، گفت: در نشست امروز وضعیت بودجه و سهم استان گیلان از اعتبارات عمرانی و جاری بررسی شد.

سیدکاظم دلخوش به بررسی وضعیت برنج، آبرسانی به مزارع، لایروبی آب‌بندان‌ها و پمپاژها و آفت‌ها برای سال‌های آتی، پروژه‌های عمرانی همچون راه‌آهن و راه در این نشست اشاره و خاطرنشان کرد: در تمامی زمینه‌ها بودجه‌هایی که باید برای استان در بخش‌های فرهنگی، علمی، ورزشی و عمرانی درنظر گرفته شود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد برخی امور از طریق دستگاه‌های استانی و مسائلی نیز از طریق مدیران سطح ملی همچون رئیس قوه قضائیه، معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیران و رئیسان سازمان‌ها و متولیان پروژه‌های سفر پیگیری شود تا سهم استان مطالبه شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه استاندار گیلان با نگاهی مثبت مسائل را دنبال می‌کنند، افزود: با همراهی نمایندگان و استاندار، موضوعات کلان استان را در هر سطحی مجدانه پیگیری می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه