English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خبر داد؛

برگزاری همایش روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در ۲۳ مردادماه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از برگزاری همایش روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در ۲۳ مردادماه خبر داد گفت: حدود ۴۰۰ موسسه مردم نهاد در گیلان فعالیت دارند که نشان‌دهنده اهتمام ویژه گیلانیان به مشارکت در امور جامعه است.

برگزاری همایش روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در ۲۳ مردادماه

به گزاارش خبرگزاری موج گیلان، حسین مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز (پنج‌شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران به در پیش بودن روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اشاره و با تبریک به فعالان این عرصه، اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد بر پایه مشارکت در بخش‌های مختلف جامعه  شکل گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نقش مشارکت مردمی در جایگاه نظام اسلامی را بسیار سازنده و اثرگذار برشمرده‌اند، گفت: راهبرد دولت جهادی و انقلابی سیزدهم برمبنای استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی مردمی در کنار دستگاه‌های اجرایی است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به فعالیت حدود ۴۰۰ موسسه مردم نهاد در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: از این تعداد بیشترین مجوز سمن‌ها در حوزه موضوعات اجتماعی صادر شده که این امر نشان‌دهنده توجه گیلانیان به مشارکت در امور جامعه است.

 وی تصریح کرد: مجموعه استانداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان از تشکل‌هایی که براساس ضوابط و رعایت ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی گام برمی‌دارند، حمایت می‌کند.

 مصطفی پور از برگزاری همایش روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در ۲۳ مردادماه خبر داد و گفت: این همایش به منظور تجلیل از فعالان این عرصه و تقویت مشارکت های مدنی در تالار مرکزی رشت با حضور نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

 وی افزود: نخستین نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات مردم نهاد نیز همزمان با این همایش در تالار مرکزی رشت برپا می‌شود و تا ۲۵ مرداد فعالیت دارد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اظهار کرد: در این مناسبت، برنامه‌های دیگری نیز توسط اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با مشارکت مؤسسات مردم نهاد حوزه آسیب‌های اجتماعی، محیط‌زیست و امور خیریه برنامه‌ریزی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه