English

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی:

امنیت غذایی کشور در دست ۴.۵ میلیون کشاورز ایرانی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: امنیت غذایی کشور هم اکنون در دست ۶۲ هزار کارمند جهاد کشاورزی و ۴.۵ میلیون کشاورز ایرانی است.

امنیت غذایی کشور در دست ۴.۵ میلیون کشاورز ایرانی است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، هوشنگ محمدی معاون وزیر جهادکشاورزی روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست جهادکشاورزی خوزستان در سرسرای اداری این سازمان افزود: شعار وزیر جهاد کشاورزی اقتدار غذایی کشور است که به همراه اقتدار فناوری که امروز در وزارت و دیگر عرصه ها در حال پیگیری است با عنوان دانش بنیان در حال برنامه ریزی و اجراست.

وی با بیان اینکه در اقتدار غذایی همه عوامل مثبت وجود دارد گفت: ارزآوری، اشتغال پایدار ، ثروت آفرینی در دل اقتدار غذایی و به همراه فناوری است.

محمدی با بیان اینکه باید فضا و رویه برای امنیت غذایی تغییر و تحول یابد و با روش جدید طراحی شود افزود: امید بخشی و کارآمدی اولویت وزارت جهاد کشاورزی در انتخاب مدیران است.

معاون وزیر جهادکشاورزی ادامه داد:اگر تحول و توسعه کشاورزی را یک مثلث در نظر بگیریم فنی مهندسی، نهادهای مردمی و سرمایه سه راس این مثلث هستند.

وی با بیان اینکه مردم نباید در پیچ و خم اداره ها گم شوند گفت: عملکرد ما متبلور در تولید است اگر نتوانیم اعتماد عمومی را جلب کنیم کارها پیش نخواهد رفت.

وی ادامه داد: طبق گفته رییس جمهور ، اقتصاد روستاها و کشاورزی باید متحول شود و باید تلاش کنیم مردم کنار ما باشند.

محمدی خوزستان را کربلای ایران و قلب کشاورزی کشور بیان کرد و گفت:بیش از ۱۳ درصد محصولات کشاورزی کشور در خوزستان تولید می‌شود و این نشان از وجود ظرفیت های مهم کشاورزی در این خطه زرخیز است.

 درآیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهادکشاورزی خوزستان، سید رحمت‌اله پریچهر به عنوان سرپرست جهادکشاورزی خوزستان معرفی و از خدارحم امیری زاده مدیرکل پیشین جهادکشاورزی استان در مدت چهار سال این سمت قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه