English

حل مشکل کمبود مرغ خوزستان از طریق جایگزین کردن مرغ منجمد

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: کمبود مرغ استان از طریق مرغ منجمد رفع خواهد شد.

حل مشکل کمبود مرغ خوزستان از طریق جایگزین کردن مرغ منجمد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی‌رحم کریمی در ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز، ۱۱ تیرماه در اهواز برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت جوجه‌ریزی در خوزستان اظهار کرد: براساس آخرین گزارش تهیه شده جوجه‌ریزی تیرماه استان در حال انجام است و روند آن همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در خردادماه میزان جوجه‌ریزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل برابری می‌کند اما نسبت به ماه گذشته کاهش زیادی دارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به ماه محرم و اربعین نزدیک شده‌ایم و در این ماه‌ها قطعا میزان مصرف مرغ و نیاز استان افزایش می‌یابد.

کریمی عنوان کرد: براساس رصدهای انجام شده به جز دو استان، دیگر استان‌های اطراف خوزستان که تامین کننده نیاز مرغ خوزستان هستند جوجه‌ریزی منفی داشته‌اند و این مساله می‌تواند شرایط را دشوار کند.

وی ادامه داد: پیگیری‌هایی از طریق وزارت جهاد کشاورزی انجام شده تا نیاز استان به مرغ با جایگزین کردن مرغ منجمد تامین و مشکلات استان در بحث تامین مرغ با این اقدام تا حدودی مرتفع شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برنامه‌ریزی در حال انجام است تا کمبود مرغ استان از طریق مرغ منجمد رفع شود.

وی ادامه داد: امیدواریم هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشیم تا شاهد بهبود وضعیت تامین مرغ و قیمت آن در استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه