English

با حضور مسئولان ارشد استان؛

پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و جمعی از مسئولان در کرمانشاه، از پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد.

پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،  امام جمعه کرمانشاه در مراسم پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی، پیرغلامان و خادمان حسینی را یکی از اقشار مهم در ترویج فرهنگ عاشورایی عنوان کرد و افزود: تکریم و تجلیل از این افراد باید در دستور کار باشد.

آیت الله مصطفی علما افزود: هرکس در دستگاه امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) خدمت کند نتیجه اش را می بیند، اما بزرگداشت و تجلیل از این پیرغلامان وظیفه و افتخاری بزرگ برای ما است.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه هم در این مراسم خدمت به زوار را افتخاری بزرگ برای مردم کرمانشاه عنوان کرد و افزود: مردم کرمانشاه از دیرباز میزبان زوار امام حسین (ع) بوده اند و آن را افتخاری برای خود می دانند.

سه روز برگزاری اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی فضای استان معنوی می شود 

امیری مقدم همکاری در برگزاری اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی را یک کار از صمیم قلب عنوان کرد و افزود: خدمت در این دستگاه باید دِلی باشد و قطعا برای همکاری در برگزاری این اجلاس همه از صمیم قلب پای کار می آیند.

وی با تاکید بر معرفی زیبایی های کرمانشاه در این همایش گفت: همین که نشان دهیم کرمانشاه همواره دروازه کربا بوده است یعنی معرفی کردن زیبایی های کرمانشاه و چه چیزی زیباتر از خدمت گذاری به زوار امام حسین (ع) است.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: سه روز برگزاری این اجلاس در استان سه روز معنوی برای استان و مردمان آن باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه