English

وزیر کشور:

مسیر اشتغالزایی کرمانشاه باید با جهش بالایی طی شود

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر خدمت هر چه بیشتر به مردم شهید پرور کرمانشاه و رفع ریشه ای بیکاری استان تأکید کرد.

مسیر اشتغالزایی کرمانشاه باید با جهش بالایی طی شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، احمدی وحیدی، وزیر کشور در سفر به استان کرمانشاه و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، ابراز داشت: کرمانشاه حق بزرگی بر گردن ایران هم در سالهای دفاع مقدس و هم در شرایط کنونی با اهدای شهدای مدافع حرم داشته و دارد.

وی تأکید کرد: وظیفه ما در مقابل مردم همیشه در صحنه کرمانشاه در عرصه‌های مهم سیاسی و انقلابی این است که در خدمت مردم باشیم.

وزیر کشور با بیان این مطلب که دکتر رئیسی رئیس جمهور نیز  به بحث اشتغال استان توجه ویژه دارند، خاطرنشان ساخت: امیدواریم که در دوره جدید آقای امیری مقدم، کارهای بیشتر و مهمتری در این راستا انجام داد.

وحیدی تصریح کرد: آنچنان که در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه نیز بر رفع مسئله بیکاری کرمانشاه با استفاده از ظرفیت های استان تأکید شده، ضمن تشکر از زحمات جناب بازوند به ویژه در دوره زلزله، انشالله دوره جدید با استفاده از تجربیات گران سنگ قبلی در مسیر خدمت به مردم بیشتر گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی