English

تقدیر ویژه از کمیته امداد هرمزگان برای ترویج فرهنگ اقامه نماز

حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی با اهدا لوح تقدیر از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان به عنوان مدیر دستگاه برتر در حوزه اقامه نماز در سال ۱۳۹۹ تجلیل و قدردانی کرد.

تقدیر ویژه از کمیته امداد هرمزگان برای ترویج فرهنگ اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان گفت: هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان با انجام بررسی های لازم عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان در سال 1399 را در بین دستگاه های اجرایی استان شایسته تقدیر دانست.
اعتمادی به فراگیر شدن، ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ شدن امر نماز در جامعه تعلق عمیق به باورها و ارزش هایی است که در نماز وجود دارد.
وی لازمه تبدیل شدن نماز به فرهنگ جامعه را بهره گیری از همه ظرفیت های تربیتی و اخلاقی در سطح جامعه یاد کرد.
مدیر ستاد اقامه نماز از دستگاههای اجرایی در خواست کرد: امر اقامه نماز را در ادارات خود تسهیل کرده و علاوه بر برنامه های تکلیفی ویژه برنامه های ابتکاری در حوزه نماز داشته است. 
در پایان جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی با اهدا لوح تقدیر با امضای استاندار، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و مدیر ستاد اقامه نماز استان، از جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان به عنوان مدیر دستگاه برتر در حوزه اقامه نماز در سال ۱۳۹۹ تجلیل و قدردانی کردند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی