English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دیدار دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان گیلان؛

پرداخت تسهیلات کم‌بهره به خبرنگاران / چتر حمایت از فعالان رسانه‌ای گسترده تر شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم نگاه ویژه به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران از نظر حمایت های مادی و معنوی از قشر کم برخوردار جامعه به شمار می روند.

پرداخت تسهیلات کم‌بهره به خبرنگاران / چتر حمایت از فعالان رسانه‌ای گسترده تر شود
به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رضا ثقتی در نشست با رئیس اداره امور شعب بانک ملی گیلان در خصوص دغدغه‌های خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران با حداقل حقوق مادی و معنوی در سخت‌ترین شرایط برای اعتلای کشور تلاش کرده و در حال شفاف سازی هستند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران از لحاظ حمایت‌های مادی و معنوی از قشر کم برخوردار جامعه به شمار می‌روند، گفت: به دلیل ظرفیت نقد پذیر نبودن برخی مدیران حمایت‌های معنوی خود را از خبرنگاران مطالبه گر بر می‌دارند.
 
وی با تاکید بر اینکه قانونگذار هم در همین خصوص ساز و کاری تعریف نکرده است، اضافه کرد: ارشاد نیز در بحث بیمه و بیمه تکمیلی خبرنگاران را تحت حمایت قرار داده و بضاعت ارشاد نیز بسیار محدود است.
 
ثقتی با بیان اینکه گیلان بیش از ۱۰۰۰ فعال رسانه‌ای و ۴۳۵ رسانه نیز به ثبت رسیده و تحت حمایت قرار دارد، افزود: خبرنگاران در شرایط حاد و کرونایی همیشه پای کار بوده و وظیفه اطلاع رسانی را بر دوش می‌کشیدند که می‌طلبد بانک نگاه ویژه ای به این قشر زحمتکش داشته باشند. 

احمدرضا رجبی رئیس اداره امور شعب بانک ملی در گیلان نیز در این دیدار، ظرفیت های فرهنگی استان را بی شمار برشمرد و با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه، از پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان استقبال کرد و گفت که این موضوع در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان مورد بررسی قرار گرفته و ساز و کاری برای آن اندیشیده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی