English

حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی:

مدیران اجرایی تحمل انتقاد و نقدپذیری داشته باشند

امام جمعه میناب گفت: برخورد قهری و معرفی آنان به مراجع قضایی درست نیست، بلکه باید مدیران اجرایی تحمل انتقاد و نقدپذیری داشته و صبوری کنند.

مدیران اجرایی تحمل انتقاد و نقدپذیری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام عاشورای حسینی گفت: بهترین راه رسیدن به سعادت و بهشت تقوا است و حافظ و امانت‌دار تقوا خدای مهربان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش های جامعه بشری امروز ایجاد شغل و بنگاه های تولیدی کوچک است افزود: یکی از اولویت های مهم اقتصاد مقاومتی ایجاد شغل و راه اندازی بنگاه های تولیدی است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی خواستار حمایت مسئولان از کارگاه های تولیدی و صنایع کوچک شد.

وی تصریح کرد: جوانان میناب جوانانی مستعد در تمام زمینه های ورزشی و علمی هستند، برای شکوفایی استعداد جوانان میناب نیاز حمایت است؛ ارتباط دفترامام جمعه با نسل جوان در آینده بیشتر خواهد شد.

امام جمعه میناب در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و ضمن تبریک این روز اظهارداشت: آزادگان ما باصراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردن‌کشان به حق ایستادگی کردند و با از خود گذشتگی، مردانگی را معنا کردند.

بیشتر بخوانید:

دنبال گرایش حزبی مسئولان نیستیم/باید نقد را یک هدیه بدانیم

وی با تبریک روز خبرنگار خطاب به برخی از مسئولین اجرایی گفت: تعامل برخی از مسئولین با خبرنگاران مناسب نیست و اصحاب رسانه دوستان شما و مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در پایان عنوان کرد: برخورد قهری و معرفی آنان به مراجع قضایی درست نیست، بلکه باید مدیران اجرایی تحمل انتقاد و نقدپذیری داشته و صبوری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه