English

سنندج میزبان مسابقات فوتبال ساحلی شد

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی در سنندج خبر داد.

سنندج میزبان مسابقات فوتبال ساحلی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سه‌رکه‌وت نجفی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی مسابقات فوتبال ساحلی به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سنندج برگزار می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج  اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند از 22 لغایت 28 مردادماه جاری به مدت یک هفته از ساعت 8 صبح الی 14 ظهر از طریق شماره تماس 09198306654 نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

وی  با بیان اینکه ثبت‌نام در این مسابقات رایگان است، گفت: هر تیم شامل 9 نفر بازیکن و یک نفر سرپرست در رده سنی آزاد است و داشتن بیمه ورزشی و متحدالشکل بودن لباس بازیکنان، از ضرورت‌های شرکت در این دوره مسابقات است.

نجفی اذعان کرد: توجه به توسعه ورزش نقش مهمی در ایجاد پویایی و نشاط اجتماعی در شهر دارد از این رو این مهم به عنوان یک اولویت مورد توجه شهرداری سنندج قرار گرفته است.

رییس سازمان  فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج ضمن دعوت از علاقه‌مندان به شرکت در این دوره مسابقات گفت: به تیم‌های برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه