English

حسن قاسم‌ پور خبر داد؛

صدور مجوز دومین آزمایشگاه معتمد محیط زیست در اردبیل

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از صدور مجوز فعالیت دومین آزمایشگاه معتمد محیط زیست در زمینه هوا و صدا در استان خبر داد.

صدور مجوز دومین آزمایشگاه معتمد محیط زیست در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسن قاسم پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی که از سال1393 فعالیت خود را آغاز کرده است، یکی از مجهزترین آزمایشگاه ‌ها در سطح دانشگاه های استان است که در زمینه آزمایشات مختلف مورد نیاز دانشجویان و پژوهشگران (فیزیکوشیمیایی، فلزات سنگین، میکروبی و …) فعالیت می‌نماید و در حال حاضر مجوز فعالیت تحت عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه هوا و صدا را نیز دریافت کرده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی، ارتقاء و توسعه آزمایشگاه های معتمد دیگر در سطح استان، ضمن کاهش هزینه های جاری واحدهای صنعتی و غیر صنعتی استان و رونق اقتصادی و نیز اشتغال زایی برای افراد بومی، وضعیت پایش‌ و نظارت های کنترلی صنایع مستقر در سطح استان از نظر آلودگی های زیست محیطی ، بصورت مطلوب و با جدیت بیشتری دنبال شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در خصوص نحوه درخواست مجوز فعالیت تحت عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به تفویض اختیار سازمانی صورت گرفته، در حال حاضر امورات مربوط به صدور مجوز آزمایشگاه های معتمد در استان توسط این اداره کل و بصورت الکترونیکی از طریق سامانه ملی صدور مجوزهای کسب و کار به نشانیhttps://mojavez.ir انجام می‌ شود. لذا متقاضیان استانی می‌توانند جهت دریافت گواهینامه آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست از طریق سایت مذکور اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه