English

مدیرعامل باشگاه سپاهان:

با مورایس برنامه بلندمدت داریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دیدگاه ما درباره مورایس بلندمدت بوده و برای هر سه سال برنامه داریم، باید در شأن افتخار و تاریخ باشگاه سپاهان کار شود.

با مورایس برنامه بلندمدت داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمدرضا ساکت در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: ژوزه مورایس به ایران آمد و امکانات را دید. ایشان وقتی به ورزشگاه  بزرگ نقش جهان آمد و برنامه استراتژیک باشگاه را دید، بازدید را رها کرد و به بررسی این برنامه پرداخت.

وی ادامه داد: مورایس در روز نخست فیلم‌های بازی‌های سپاهان را تماشا کرد و اصلا در روزهای اول درباره قرارداد صحبت نکرد. خوشبختانه پیش‌تر چهره‌های پرتغالی ارزشمندی نظیر کیروش در فوتبال ایران حاضر شدند واین باعث شکل گرفتن ذهنیت مورایس از فوتبال ایران شد.

ساکت گفت: ابتدا موفق شدیم مربی را برگزینیم و سپس کادرفنی قدرتمندی را تدارک ببینیم. برای چهره‌ای مثل مورایس توهین آمیز است که صفحه‌ای یا شخصی بگوید فلان ایجنت دارد تیم سپاهان را می‌بندد. او تک تک بازیکنان را دیده، بررسی کرده و با استفاده از سیستم های نرم‌افزاری بازیکن را آنالیز و انتخاب را صورت داده است.

قرارداد تمام بازیکنان در شرایط اقتصادی بسته شده

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: امیدوار هستم که در مسیر تکمیل تیم زودتر به نقطه نهایی برسیم. قرارداد تمام بازیکنان در یک شرایط اقتصادی بسته شده است. تفاوت سپاهان این است که دیگران را با تازیانه اتهام و فرار رو به جلو برخورد نمی‌کند. سپاهان به هر کسی که یک دقیقه در اینجا توپ زده، تا ابد احترام خواهد گذاشت. اینها همه مانیفست سپاهان است و برخورد باشگاه با سرمربی که اسطوره این باشگاه بود را دیدید.

وی با انتقاد از برخی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: ما در مرحله دوم وارد بازار نقل و انتقالات شدیم‌؛ متأسفانه برخی رسانه ها از جمله صدا و سیما برخی اخبار رنگی تولید و ذهنیت منفی درباره سپاهان ایجاد می‌کنند.

قرارگاهی برای تخریب سپاهان وجود دارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار کرد: ورزشگاه نقش‌جهان برای ۳۰ سال گره کور اصفهان بوده و فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی خود این ورزشگاه را تکمیل کرد. نقش جهان بزرگ‌ترین و استانداردترین ورزشگاهی است که پس از انقلاب ساخته شده است.

وی افزود: باشگاه سپاهان در فصل گذشته ۹۱ ورزشکار آقا و حدود ۵۰ ورزشکار بانو را به تیم‌های ملی معرفی کرده است. از دکتر یاسر طیب‌نیا، مدیرعامل محترم و دیگر مدیران محترم فولاد مبارکه تشکر می‌کنم که همراه سپاهان بودند. سپاهان سال ۱۳۷۹ به فولاد مبارکه واگذار شد و این باشگاه در مسیر حرفه ای شدن قدم برداشت. سپاهان اولین باشگاه ایرانی است که مجوز حرفه‌ای از مجامع بین‌المللی می‌گیرد.

ساکت خاطرنشان کرد: ایجاد موج علیه باشگاه‌های غیر خاص وجود دارد؛ قرارگاهی برای تخریب برخی باشگاه ها وجود دارد که اتاق فکر دارند و هرازچندگاهی یک سوژه‌ راست یا دروغ را تبدیل به یک موضوع داغ رسانه‌ای می‌کنند. خواهش ما این است که خبرنگاران هوشیار در این موج‌ها قرار نگیرند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان غیر احساسی و بر اساس منطق اول مربی را انتخاب کرد و حتی اگر پیش‌از ورود مربی بازیکنی گرفت، قبل‌تر این بازیکن تایید مربی را گرفته بود. ۱۵ روز پیش از علنی شدن قرارداد، مورایس در اصفهان حضور داشت.

وی تاکید کرد: زمانی که میدان‌دار بازار نقل و انتقالات تیم‌های دیگری بودند، هیچ سر و صدایی وجود نداشت، اما به محض ورود سپاهان حواشی برای باشگاه پیش آمد. این حواشی به این دلیل به وجود آمد که سپاهان ضعیف را دوست داشتند و تا سرمربی قبلی و چند بازیکن رفتند هورا کشیدند.

با مورایس برنامه بلندمدت داریم

ساکت با اشاره به برخی اخبار و اطلاعات نادرست توضیح داد: گفتند سپاهان یک بازیکنی گرفته که ۴ سال بازی نکرده، اما طبق قوانین سازمان لیگ بازیکنی که بازی نکرده باشد، مجوز بازی نخواهد گرفت.

وی افزود: بازیکن می‌گوید چون بازی‌های سپاهان در شبکه سه‌ پخش نمی‌شود، می‌خواهم به تیم دیگری بروم. این مسائل تبعیض است. اما چون نمی‌خواهیم فضای لیگ را ملتهب کنیم خیلی از واقعیت‌ها را نمی‌گوییم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دیدگاه ما درباره مورایس بلند بوده و برای هر سه سال برنامه داریم، باید در شائن افتخار و تاریخ باشگاه سپاهان کار شود. مورایس از هشت صبح تا پاسی از شب کار می‌کند، او بازی‌های آکادمی را دیده و از چندین بازیکن آکادمی نیز تست گرفته است. او حتی برخی بازیکنان پایه را در تمرینات بزرگسالان آورده و خواسته برخی مربیان پایه نیز در تمرینات حاضر شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه